Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:51:44 GMT

هفدهمین کنگره بین المللی پریودنتولژی ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۹۱۹۲

هفدهمین کنگره بین المللی پریودنتولژی ایران برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس کنگره پریودنتولژی با بیان این خبر گفت: این کنگره 4 روزه در راستای ارتقا سلامت دهان و دندان برگزار می شود.
یزدانیان گفت: کاهش بروز بیماری‌ های این حوزه و افزایش دانش پیشگیری در جامعه در بخش سلامت دهان و دنداناهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تقویت اهداف منطقه‌ای و بین المللی برای تبادل دانش و ارائه آخرین دستاورد‌های تشخیص و درمان در بیماری‌های پریودونتولوژی، از جمله اهداف این کنگره است.
وی افزود: درحاشیه کنگره، 5 تفاهم نامه بین المللی در جهت همکاری های علمی و پژوهشی با انجمن های علمی پریودنتولوژی کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا و اتحادیه اروپا امضا خواهد شد.
وی با اشاره به وضع نامطلوب بیماری‌های پریودنتال در کشور گفت: در این کنگره 40 کارگاه آموزشی برای دندان پزشکان و جراحان لثه برگزار می‌شود.
یزدانیان گفت: بر اساس آخرین پیمایش سلامت 91، جمعیت سنی 35 الی 44 سال حدود 56 درصد و در جمعیت بالای 65 سال حدود 61 درصد از مردم به بیماری پریودنتال مبتلا بوده اند.
رئیس هفدهمین کنگره انجمن پریودنتولوژی به علت بالا بودن این شاخص ها اشاره کرد و گفت: بالا بودن این شاخص ها بیان کننده روند افزاینده نیازهای درمانی آحاد جامعه است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ️محمدعلی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، گفت: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نام گذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشور‌ها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود