Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری نیروهای بسیج مردمی با تروریست های داعش در حومه شهر بلد تا ظهر امروز ادامه داشت و در نهایت نیروهای عراقی موفق شدند عملیات تروریست ها را به طور کامل خنثی کنند.

به گزارش مشرق، صبح امروز، گروهی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در حومه شهر راهبردی «بلد» در جنوب شرق استان صلاح الدین، درصدد بودند حملاتی غافلگیرانه را برای اشغال این شهر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست های داعش در گام نخست، انفجار چند خودروی انتحاری را در نزدیکی مواضع و ایستگاه های دفاعی نیروهای عراقی برای اشغال شهر بلد در دستور کار قرار داده بودند و در مرحله دوم انفجار چند تن از عناصر انتحاری را در داخل شهر پیش بینی کرده بودند.

اما نیروهای اطلاعات تیپ ۴۳ بسیج مردمی با هوشیاری توانستند تحرکات تروریست ها را در حومه شهر بلد رصد کنند و با حملاتی پیش دستانه آنان را در این محور غافلگیر کنند؛ همزمان یگان توپخانه و موشکی هم مواضع تروریست ها را به شدت هدف قرار داد.

درگیری نیروهای بسیج مردمی با تروریست های داعش در حومه شهر بلد تا ظهر امروز ادامه داشت و در نهایت نیروهای عراقی موفق شدند عملیات تروریست ها را به طور کامل خنثی کنند؛ در جریان این درگیری ها ۳۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی در این عملیات خسارت های زیادی به تروریست ها وارد کردند؛ شهر راهبردی بلد در جنوب شرق استان صلاح الدین و نزدیکی مرز استان دیاله واقع شده است و جاده راهبردی مرکز به شمال عراق از این شهر عبور می کند.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، جبهه های روسیه و اوکراین امروز جمعه نیز شاهد درگیری شدید است به طوری که ارتش روسیه دستاوردهای میدانی جدیدی به دست آورده و همزمان کی یف به دنبال مقابله خرس روسی به پشتوانه اردوگاه غرب است.

در جدیدترین تحولات میدانی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی این کشور۶ پهپاد ارسال شده از سوی نیروهای اوکراینی را ساقط کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پنج پهپاد بر فراز منطقه بلگورود در مجاورت اوکراین و یک پهپاد را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

روسها به خسارات وارده ناشی از این حمله اشاره ای نکردند.

کد خبر 6095523

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی