Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه عالم روستای دیم قشلاق از توابع ماکو با حضور فرمانده سپاه شهرستان ماکو ، معاون فرماندار ماکو و بخشدار بازرگان انجام و 252 متر مربع فرش به مسجد این روستا اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، خانه عالم روستای دیم قشلاق از توابع شهرستان ماکو با حضور فرمانده سپاه شهرستان ماکو، معاون فرماندار ماکو و بخشدار بازرگان افتتاح و 252 متر مربع فرش سجاده ای از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا به مسجد محمد رسول الله این روستا اهدا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح خانه عالم روستای دیم قشلاق در مهر ماه ۹۵ شروع شده و در خرداد ماه ۹۶ به بهره برداری رسیده است .

متراژ این طرح ۱۳۰ متر مربع بوده و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه و مجری گری سپاه پاسداران ماکو برگزار شده است .

اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا مبلغ ۱۶ میلیون تومان و مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز توسط اهالی روستا و خیرین تامین شده است .

همچنین لازم به ذکر می باشد که طرح تجهیز مسجد روستای دیم قشلاق به فرش سجاده ای از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به متراژ 252 متر مربع و به مجری گری سپاه پاسداران ماکو ، با دستور مستقیم اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا به اجرا گذاشته شده است .

اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا مبلغ ۳۳ میلیون تومان می باشد .

قابل توجه می باشد که مسجد محمد رسول الله روستای دیم قشلاق از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به مجری گری سپاه پاسداران ماکو ساخته شده بود که در سال ۹۵ به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی