Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری فارس ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور،گفت: برگزاری آزمون مشاوران به صورت الکترونیکی از جمله برنامه هایی بود که از مدتهای گذشته در برنامه سازمان قرار داشت و از آنجاییکه در دوره چهارم سازمان نظام صنفی رایانه ای قصدمان به انجام رساندن تمام کارهای نیمه تمام و ترسیم افقهای جدید است، این اقدام با تلاش کمیسیون مشاوران و همراهی نظام های استانی به بهترین شکل به انجام رسید که مایه افتخار این صنف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با تقدیر از همراهی نظام های استانی برای برگزاری هرچه شایسته تر این آزمون بر اتحاد و یکپارچگی بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: همکاری نظام های استانی موجب شد تا اولین دوره برگزاری الکترونیکی آزمون مشاوران به صورت سراسری در تمام استانهای دارنده متقاضی برگزار شود و مرحله آزمون آزمایشی و اجرای طرح به صورت پایلوت حذف شود.

سعادت نیز در ادامه به تشکیل سازوکار و فرآیند ارتقا مشاوران رتبه سه به دو در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کمیته احراز صلاحیت مشاوران در نظام‌های استانی تشکیل‌شده است و هر مشاور که در آزمون موفق شود به اخذ رتبه سه شود، می‌تواند در صورتی که حایز شرایط باشد، درخواست خود را برای ارتقا به مشاور رتبه دو به کمیته استانی تحویل دهد تا پس از تایید و بررسی برای تایید نهایی به کمیته مرکزی احراز صلاحیت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ارجاع داده شود. جلسات کمیته احراز مرکزی به صورت ماهیانه برگزار میشود تا روند رسیدگی به درخواستها سریع تر انجام شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بر لزوم استفاده دستگاه های دولتی از مشاوران احراز صلاحیت شده سازمان تاکید کرد و افزود: در جلسه ای که با حضور اعضای شورای مرکزی سازمان در غرفه سازمان در حین نمایشگاه الکامپ با آقای باقری اصل معاون دولت الکرونیک سازمان فناوری اطلاعات داشتیم، وی قول مساعد داد، طی بخشنامه ای به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ می کنند تا در پروژه های اجرایی خود از مشاور درجه دار سازمان نظام صنفی رایانه ای بهره مند شوند.

شرکت‌کنندگان پس از قبولی در این آزمون و اخذ مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، قادر خواهند بود با عنوان کارشناس مشاور در مناقصات و پروژه‌های مشاوره فناوری اطلاعات حضور یابند.

نتایج آزمون مشاوران پایه سه حوزه فناوری اطلاعات پس از تایید شورای مرکزی سازمان از طریق پورتال های استانی نظام صنفی رایانه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد

به گزارش خبرآنلاین،این سازمان اعلام کرده است یک سوم کودکان ۱۱ ساله و بیش از نیمی از نوجوانان ۱۳ ساله در انگلستان مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند.

ایسنا در خبری نوشت:«راشا تودی» در این گزارش به نقل از سازمان جهان بهداشت آورده است انگلیس از نظر میزان مصرف الکل در این گروه سنی در میان ۴۴ کشور در صدر قرار دارد.

گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت میزان مصرف الکل، سیگار، سیگار الکترونیکی و ماریجوانا در میان کودکان و نوجونان را در کشورهای اروپایی، کانادا و چند کشور در آسیای مرکزی بررسی کرده است.

این سازمان با تاکید بر اینکه مصرف الکل می‌تواند به مغز کودکان آسیب برساند، هشدار داد متاسفانه این امر در بسیاری از کشورهای مورد بررسی عادی شده و سلامت کودکان و نوجوانان نادیده گرفته می‌شود و از کشورها خواست تا اقدامات بیشتری برای محافظت از کودکان در برابر این مواد و نوشیدنی‌های مضر انجام دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه کودکان زودتر مصرف الکل را شروع کنند، با مشکل جدی‌تری در سنین بالاتر روبرو می‌شوند.

در حالی که این سازمان بهداشتی بین‌المللی از افزایش گرایش کودکان و نوجوانان انگلیسی به مصرف الکل ابراز نگرانی کرده، چند روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس نسبت به رشد سرسام‌آور موارد بستری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌های این کشور به خاطر عوارض ناشی از سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند.

دکتر «تدروس ادهانوم قبریسوس»، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز پیش‌تر در این رابطه هشدار داده بود: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در سنین پایین در برخی کشورهای ثروتمند در دام مصرف سیگارهای الکترونیکی افتاده‌اند و ممکن است که این نسل به نیکوتین گره بخورند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901432

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی