Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی جدید تیم سیاه جامگان بیان کرد: با توجه به اینکه مرزبان در برهه ای از زمان به عنوان سرمربی در تیم پدیده فعالیت کرده و اتفاقا توانسته بود با این تیم نتایج خوبی را هم کسب کند ما تصمیم گرفتیم او را به عنوان سرمربی جدید تیممان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی او یکی از بادانش ترین مربیانی است که در ایران حضور دارد و شک ندارم که می تواند آینده خوبی را برایمان رقم بزند.

به شوک نیاز داشتیم

او ادامه داد: تیم ما در این چند هفته اخیر نتوانسته بود نتایج چندان مناسبی را بدست آورد و به شوک نیاز داشتیم تا از این بحران بوجود آمده فرار کنیم. درست است اکبر میثاقیان در هفته های پایانی لیگ شانزدهم با جانفشانی توانست تیم ما را در لیگ برتر حفظ کند و در ابتدای راه هم به آن پارامترهایی که مدنظرمان بود دست پیدا کرد اما رفته رفته با بدشانسی مواجه شد و نتوانست آن چنان که باید عملکرد خوبش را ادامه دهد و ما هم با تمام احترامی که برای او قائل بودیم تصمیم گرفتیم با او قطع همکاری کنیم.البته با وجودی که سال گذشته کمتر کسی به ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر امید داشت اما او با تبحر خاصی تیم را در لیگ برتر حفظ کرد.

کلمه برکناری چندان برازنده میثاقیان نیست

عباسی درباره برکناری میثاقیان از تیم سیاه جامگان گفت:کلمه برکناری چندان برازنده میثاقیان نیست.همان طور که گفتم او دچار بد شانسی شد و نتوانست نتایج خوبش در هفته های پایانی لیگ شانزدهم را دوباره تکرار کند و ما هم تصمیم گرفتیم به تیممان شوک وارد کنیم تا به قول فوتبالی ها با مربی جدید بتوانیم از این باتلاق خارج شویم.الان در رسانه شما اعلام می کنم ما از طریق مربیان تیممان به میثاقیان پیغام فرستادیم که حاضریم با او قراردادی 3ساله به امضاء برسانیم تا بتوانیم همچنان از تجارب ارزنده او استفاده کنیم.اکبر آقا بزرگ تیم ما است و ما دوست داریم او در کنار ما باقی بماند و اگر هم پیشنهادمان مورد قبول او واقع نشد برایش در ادامه مسیر فوتبالی آرزوی موفقیت می کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان خاطر نشان کرد: با توجه به نتایج پایانی لیگ شانزدهم می دانستیم با میثاقیان می توانیم به نتایج خوبی برسیم و کاملا مطمئن بودیم با او می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم اما بر خلاف میل باطنی مان این اتفاقات صورت نگرفت. علاقه فراوانی به میثاقیان دارم و از برکناری او بسیار ناراحت شدم.

او در پاسخ به این سوال که برخی ها معتقدند شما با انتخاب میثاقیان به عنوان مدیر فنی از پرداخت مطالبات مالی او جلوگیری کردید،اظهار کرد: خیر چنین چیزی صحت ندارد و باید عنوان کنم ما به میثاقیان در پست جدیدش هم به مانند زمانی که سرمربی تیم بود پول یکسان پرداخت خواهیم کرد و از طریق افراد نزدیک به باشگاه در تلاشیم تا زمینه حضور او را به عنوان مدیر فنی در تیممان باز هم فراهم کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان در رابطه با انتخاب دستیاران مرزبان گفت: پس از اینکه مرزبان به عنوان سرمربی تیم ما انتخاب شد به ما اعلام کرد که عنایتی و میثم رضاپور در کنار مهدی ثابتی،رمضان شکری،امجد شکوه مقام و عباس دهقانی کادر مربیگری او را در ادامه فصل تشکیل خواهند داد. امیدوارم این اتفاق برای تیم ما خُوش یمن باشد و بتوانیم در ادامه مسابقات طاقت فرسا لیگ برتر به آن چیزی که استحقاقش را داریم با این افراد دست پیدا کنیم.

عباسی درباره بازی روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت در ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا(ع) تصریح کرد: امیدوارم این تغییر و تحولات بوجود آمده در تیممان مصادف با کسب اولین پیروزی خانگی مان باشد. این خوش شانسی مرزبان را می رساند که در اولین بازی خانگی ما در ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان سرمربی جدید ما منصوب شد و امیدوارم این موضوع سبب شود تا در دیدار مقابل صنعت نفت هم استقبال خوبی از سوی تماشاگران انجام گیرد و هم بتوانیم اولین 3 خانگی مان را دشت کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما واقعا از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند و اگر بد شانسی نصیبمان نمی شد جایگاهمان خیلی می توانست بهتر از این باشد.در هر صورت امیدوارم انتخاب مرزبان برایمان با اتفاقات خوبی همراه باشد.شک نکنید اگر مرزبان نتواند در ادامه رقابت ها به نتایج لازم دست پیدا کند هیچ تغییری در کار نخواهد بود و تا پایان فصل به کارش ادامه خواهد داد.

مالک سیاه جامگان درباره تغییرات زیاد سرمربی در این باشگاه گفت: به هر حال ما باشگاهی خصوصی محسوب می شویم و ماندن در لیگ برتر برایمان بسیار حائز اهمیت است و گرنه خودمان هم تمایل زیادی به عوض کردن سرمربی نداریم اما برای اینکه از این بحران بوجود آمده فرار کنیم ناچاریم دست به تغییر و تحولات در تیم بزنیم.امکانات تیم ما از نظر سخت افزاری کمتر از تیم های دیگر است باید به گونه ای عمل کنیم که در نهایت با موفقیت کار خود را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است