Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ۱۶ آبان پایان مهلت نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین اربعین حسینی نشست هماهنگی ستاد اربعین استان، گفت: آخرین مهلت تأمین زیرساخت‌ها و ابزار‌های لازم برای زائرین پیاده روی اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و نجف اشرف توسط دستگاه‌های اجرایی استان ۲۸ مهرماه امسال است.
پژمان نیک اقبالی افزود: ۱۶ موکب به مدت ۲۰ روز در مسیر تردد زائران شرکت کننده از استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در آیین پیاده روی اربعین حسینی امسال، برای استقبال از هشت هزار نفر برنامه ریزی شده است که پنج هزار نفر در مرز شلمچه و سه هزار نفر در نجف اشرف در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی خواهند شد.
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار گفت: پذیرایی زائرین از پنجم ماه صفر مصادف با سه آبان ماه امسال آغاز می‌شود.
پژمان نیک اقبالی افزود: با وجود کمبود امکانات در استان باید برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی اهتمام شود.
به گفته وی، ستاد اربعین، پارسال افزون بر ۱۲ هزار نفر از مردم استان را برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی