Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا' اجتماع میلیونی مسلمانان در آیین اربعین حسینی را نمایش وحدت، قدرت و اقتدار جهان اسلام و تذکر و هشداری برای دشمنان اسلام دانست.
وی خاطر نشان کرد: مسلمانان در اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی ، عقاید راستین و اندیشه های پاک خود را فریاد می زنند و جلوه های بی تکراری از وحدت، انسجام و ولایتمداری جهان اسلام را در برابر انظار جهانیان به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودی با بیان اینکه دشمنان برای کم رنگ کردن آیین معنوی اربعین حسینی هزینه های بسیار زیاد و قابل توجهی را متقبل و متحمل می شوند، افزود: مسلمانان همواره با بصیرت و آگاهی و حضور میلیونی و عظیم در این همایش، توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام را نقش بر آب می کنند.
فرماندار رودان با اشاره به اینکه در ایام اربعین، امکان حضور و گردهمایی میلیون ها نفر از مناطق مختلف با ملیت ها، فرهنگ و آداب متفاوت فراهم می شود، از همایش اربعین حسینی به عنوان فرصتی مناسب برای ایجاد روحیه همبستگی، تقویت وحدت، تعالی بصیرت و ایمان و تقویت روحیه جهاد در برابر مستکبران یاد کرد.
محمودی در ادامه از برپایی دو موکب در ایام اربعین حسینی خبر داد و خاطر نشان کرد: عاشقان و دلدادگان مکتب اسلام، قرآن و ولایت در شهرستان رودان، با برپایی یک موکب در کنار تیر 1350 در ورودی کربلا و یک موکب در سامرا، میزبان زائران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.
وی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان رودان درخصوص جمع آوری اقلام مورد نیاز جهت پذیرایی و خدمت رسانی به زائران در سال گذشته، بیان کرد: با همت و مشارکت گسترده محبان اهل بیت (ع) بخش عظیمی از اقلام اساسی و مورد نیاز جهت برپایی موکب ها تامین شده و مابقی اقلام نیز طی روزهای آتی تامین خواهد شد.
شهرستان ولایی رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است