Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به پنجم آبان ماه و افتتاح بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات، تب و تاب رسانه ها برای آماده شدن در این رخداد فرهنگی بیشتر می شود.

* در همین راستا رسانه های مکتوب و غیر مکتوب برای حضور در نمایشگاه آماده می شوند که در تازه ترین خبرها رسانه‌های بخش کشاورزی در قالب غرفه واحد انجمن «نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی» در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* از بخش های جالب بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات «گنجینه مطبوعات ایران» است که سرگذشت روزنامه های ایران را از قاجار تا به امروز در دسترس عموم قرار می هد.

* اما شاید مهم ترین اتفاق برای مطبوعات در نمایشگاه مکان قرارگیری غرفه های رسانه ها باشد که امسال زمان جانمایی الکترونیک باشد که از 26 مهرماه آغاز می شود و اولویت دارها از ساعت 10 تا 11.30 و باقی رسانه ها از ساعت 12 می توانند برای این منظور اقدام کنند.

* در آمار اعلام شده از سوی معاونت مطبوعاتی حدود 1000 رسانه در قالب 600 غرفه و با حضور خانه‌های مطبوعات و ادارات ارشاد استان‌ها در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات ایران از 5 تا 12 آبان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)‏ از ساعت 9:30 تا 20:30 برگزار خواهد شد.

501

نمایشگاه مطبوعات مصلی تعداد رسانه ها رسانه مکتوب غرفه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی