Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراد زیادی دوست دارند شب هنگام با حضور در مناطق بکر و دورافتاده از زیبایی های طبیعت استفاده کنند، اما عدم دسترسی به امکانات و زیرساخت های مختلف آنها را از این کار منصرف می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، یک شرکت فنلاندی با ایجاد هتلی در یک منطقه بکر طبیعی ماجراجویی در طبیعت را برای افراد بیشتری ممکن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتاق های این هتل به صورت کلبه های مجزای شیشه ای طراحی شده اند و با اتاق های استاندارد موجود در هتل ها تفاوت دارند. با حضور در این اتاق ها می توان دید ۳۶۰ درجه و کاملی از محیط بیرون به دست آورد و به خصوص در شب ها آسمان پرستاره و زیبا را از نزدیک مشاهده کرد، بدون آنکه کمبودی در زمینه امکانات رفاهی و اسکان راحت وجود داشته باشد.

این هتل در مجموع دارای ۲۴ اتاق شیشه ای است و یک رستوران هم برای استفاده علاقمندان در نظر گرفته شده است. تمامی اتاق ها مجهز به برق، خدمات وای – فای، شیشه ضد مه و گرم شونده، تهویه مطبوع، آشپزخانه ای کوچک، دوش و سرویس بهداشتی هستند. تختخواب برقی اتاق های این هتل هم قابل جابجایی و تنظیم بر اساس نحوه تابش نور خورشید است.

البته هزینه اقامت در چنین هتلی بالاست و قیمت هر شب حضور در اتاق های مختلف آن از ۴۷۲ تا ۳۹۰ دلار در نوسان است. این هتل در منطقه لوین ایگلوت فنلاند قرار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • مشاهده و ثبت پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز