Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@15:54:27 GMT

پخش زنده قرعه کشی بانک انصار ازطریق اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۶۳۳۸

پخش زنده قرعه کشی بانک انصار ازطریق اینستاگرام

هشتمین مرحله قرعه کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار صبح روز سه شنبه 25 مهر ماه سالجاری برگزار و بخش هایی از آن بصورت آنلاین از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/ansarbank پخش می گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، این قرعه کشی با حضور نمایندگان بانک مرکزی ، دادستانی کل کشور ،مدیرعامل ، معاونین و مدیران بانک انصار و با استفاده از سیستم گوی و گردونه انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جوایز اين مرحله قرعه‌کشي سپرده‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز شامل 100 جايزه هزار ميليون‌ريالي، 108کمک هزينه خريدخودروي داخلي هريک به ارزش250/000/000ريال، 118کمک هزينه خريدصنايع دستي هريک به ارزش 20/000/000ريال، 128 کمک‌هزينه سفر به عتبات‌عاليات هر يک به ارزش 10/000/000ريال و 337138 جايزه نقدي هریک به ارزش 200/000 ريالي می باشد.

اداره کل روابط عمومی وتبلیغات

پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

این جنبش در بیانیه خود افزود: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

این بیانیه می‌افزاید: به برادرانمان در جنبش انصار الله، نیروهای مسلح و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، با افتخار درود می‌فرستیم.

جنبش حماس در بیانیه خود تأکید کرد: ملت‌های اسلامی و عربی را به یکپارچه‌سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

کد خبر 6095988

دیگر خبرها

  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون