Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل ازروابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمدحسین سبزعلی با حضور در برنامه «گلستان» خاطره ای از مقام معظم رهبری نقل کرد و گفت: بعد از انقلاب قاریان مصری شاخصی مانند آقایان غلوش و بسیونی برای اولین بار به ایران سفر کرده بودند که با حدود 10 نفر از این آقایان خدمت مقام معظم رهبری رفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری در این دیدار گفتند: پیش از انقلاب وقتی در زندان بودم یک رادیو داشتم و رادیو قاهره را می شنیدم و تمام قاریان مصری را می شناسم.

سبزعلی در ادامه نقل این خاطره گفت: مقام معظم رهبری آنجا فرمودند: به آقای غلوش بگویید من به تلاوت شما علاقمندم و به خصوص عاشق تلاوت آقای مصطفی اسماعیل هستم. آقای فتوتی که مترجم گروه بود از باب احترام به آقای غلوش اینطور ترجمه کرد که آقا می فرمایند من عاشق تلاوت شما و مصطفی اسماعیل هستم اما حضرت آقا تأکید کردند که دقیق ترجمه کنید و نام مصطفی اسماعیل را تکرار کردند و گفتند اگر ایشان در قید حیات بودند حتما ایشان را به ایران دعوت می کردیم.

«گلستان» با اجرای استاد عباس سلیمی و تهیه کنندگی محمد سلیمی یکشنبه ها ساعت 21 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن