Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی «کاوه مدنی» معاون آموزش و پژوهش را با حفظ سمت به سرپرستی مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های این سازمان منصوب کرد.

به گزارش بی‌باک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، انتصاب کاوه مدنی به سمت سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست در راستای ایجاد معاونت جدید با عنوان معاونت اجتماعی، بین المللی ، فناوری و آموزشی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حکم کلانتری خطاب به کاوه مدنی به سمت معاون آموزش و پژوهش در ۲۶ شهریور ماه سال جاری ، پیگیری تغییر معاونت آموزش و پژوهش به معاونت اجتماعی، بین المللی ، فناوری و آموزشی اولین ماموریت وی عنوان شده بود .

کاوه مدنی متولد ۱۳۶۰ تهران، دانشمند، پژوهشگر و فعال محیط زیستی سرشناس و استاد دانشگاه خواجه نصیرطوسی است. کاوه مدنی فارغ التحصیل کارشناسی رشته مهندسی عمران از دانشگاه تبریز است. وی پس از آن برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به کشور سوئد رفت و در سال ۱۳۸۴ در رشته منابع آب از دانشگاه لوند فارغ‌التحصیل شد.

او در سال ۱۳۸۸ مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی عمران و محیط زیست از دانشگاه کالیفرنیا، دیویس دریافت کرد. پس از آن دوره پسا دکتری خود را در رشته اقتصاد و سیاست محیط‌زیست در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید گذرانده است. این محقق ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۲ نیز توسط انجمن مهندسان عمران آمریکا به عنوان یکی از ده «چهره جدید مهندسی عمران» انتخاب شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان ونک سه طبقه می شود + جزئیات

به گزارش پارس نیوز ، حمید جوانی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران درباره سه طبقه کردن میدان ونک گفت: طرح طبقه زیرین میدان ونک، تونلی است که توسط حوزه معاونت فنی و عمران طراحی شده و مطالعات آن انجام شده است. تونلی که از بزرگراه حقانی (زیرچهار راه جهان کودک، زیر میدان ونک) به سمت ملاصدرا وصل می شود.

وی افزود: با توجه به مترو، یک طبقه هم زیر مترو طراحی شده است. این موضوع درحال مطالعات است. کارهای مطالعاتی قرار است که امسال انجام شود و بعد از مطالعه، ‌در صورتی که جوابگو باشد وارد فاز اجرا می شود.

شهردار منطقه ۳ تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این مطالعات به شورا ارائه شده است؟ گفت: هنوز  مطالعات نهایی نشده است. جلسه ای را با مشاور طرح و مشاور مترو داشتیم. طرحی را مبنی بر دو طبقه کردن تونل مترو آوردند که یک طبقه مترو و یک طبقه سواره باشد.

جوانی با اشاره به اینکه این موضوع قبلا سابقه مطالعه در معاونت فنی و عمران را داشته است،  ادامه داد: زیرگذر جهان کودک و میدان ونک به سمت ملاصدرا و اتوبان شهید چمران قبلا طراحی شده و اسناد مطالعاتی در معاونت عمران موجود است.

وی افزود: پروژه بسیار بزرگ است و اگر بنا باشد حجم اولیه آن اجرا شود از چهارراه جهان کودک به سمت بزرگراه چمران بیش از دو کیلومتر و از تونل توحید بزرگتر است. کار بزرگی است و نیازمند مطالعات جدی است.

جوانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر این طرح تأیید شود در این دوره از مدیریت شهری اجرا می شود یا خیر؟ اظهار کرد: اگر امسال مطالعات و زیرساخت ها انجام شود در سال آینده ممکن است به کلنگ زنی برسد. اما در فاز اجرا به صورت جدی، ممکن نیست. ما از معاونت فنی و عمران خواهش کردیم به علت اهمیت موضوع ترافیک چهار راه جهان کودک و میدان ونک و خیابان حضرت ولی عصر این پروژه را در اولویت قرار دهند که زیر گذر میدان ونک هم در برنامه مطالعاتی انجام شود که در آنجا هم زیرگذر و تونل مترو را داریم.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • میدان ونک سه طبقه می شود + جزئیات
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است