Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير روابط عمومي آموزش‌وپرورش استان خوزستان دررابطه با تنبيه بدني دانش‌آموزي در شهرستان شوش که منجر به آسيب شنوايي شده است، توضيحاتي داد. به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم، پاره شدن پرده گوش دانش‌آموز بر اثر تنبيه معلم، خبري است که در برخي رسانه‌ها و فضاي مجاز منتشر شده است و براين اساس، پدر يکي از دانش‌آموزان شهر شوش عنوان کرد: « دو روز پيش پسر 12 ساله‌ام هنگاميکه در صف صبحگاه مدرسه از همکلاسي خود خواسته بود جايش را با وي عوض کند از سوي ناظم مدرسه با نواختن سيلي تنبيه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و طبق تائيد پزشک متخصص و مدارک پزشکي موجود پرده گوش سمت راست فرزندم بر اثر نواختن سيلي پاره شده است.»
سعيد رضواني مدير روابط عمومي آموزش‌وپرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم، درخصوص تنبيه اين دانش آموز اظهار کرد: متأسفانه به دليل برخورد فيزيکي ناظم مدرسه با دانش‌آموز پايه ششم در شهرستان شوش و ضربه به گوش، شنوايي او دچار آسيب‌شده است.
وي افزود: پس از اين حادثه معاون مدرسه از محل خدمت عزل و توبيخ در پرونده وي درج شد. همچنين او به مدرسه ديگري منتقل شد و پرونده‌ به هيئت رسيدگي به تخلفات اداري ارسال شده است.
مدير روابط عمومي آموزش‌وپرورش استان خوزستان با اشاره به اينکه مسئولان آموزش و پرورش به ديدار خانواده دانش‌آموز آسيب ديده رفته‌اند، گفت: در حال پيگيري وضعيت سلامت دانش‌آموز هستيم.
رضواني با اشاره به اينکه در استان خوزستان يک ميليون دانش‌آموز و 67 هزار پرسنل داريم، خاطرنشان کرد: بيشترين تعداد دانش‌آموزان مناطق روستايي و حاشيه‌نشين را در کل کشور داريم و همزمان با آغاز سال تحصيلي بخشنامه ممنوعيت تنبيه بدني را ارسال کرده‌ايم اما متأسفانه شاهد هستيم که در برخي مواقع همکاران ما براساس رفتارهاي هيجاني اقداماتي را انجام مي‌دهند که منجر به آسيب‌ديدگي دانش‌آموز مي‌شود.
وي تأکيد کرد: با هر نوع تنبيه بدني دانش‌آموزان مخالفيم و بارها اعلام کرده‌ايم که رعايت اخلاق و برخورد احترام‌آميز با دانش‌آموزان يک اصل است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نقی زاده معلم فداکاری است که هر روز حدود ۳ ساعت مسیر سخت گذر آبدانان - قدح را برای آموزش یک دانش آموز طی می‌کند.

این معلم فداکار و عاشق از تمام وجودش برای این دانش آموز مایه می‌گذارد تا صفحات کتاب‌های درسی وی نیز هم زمان با دیگر دانش آموزان در اقصی نقاط کشور ورق بخورد.

تنها دانش آموز منطقه عشایری قدح نیز فداکاری آموزگار را سرمشق زندگی خود قرار داده و آرزو می‌کند تا مثل وی در آینده معلم شود.

این آموزگار از روش‌های نوین برای تدریس استفاده می‌کند و با هزینه شخصی خود پنل خورشیدی تهیه کرده تا با کمک برق، برای بهبود محتوای آموزشی از ویدئو پروژکتور استفاده کند.

این معلم همچنین برای آموزش و القای بهتر مفاهیم از پوستر‌ها و شیوه‌های نمایشی متنوع (که از تصویر خود و دانش آموزش در آنها استفاده کرده است) استفاده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز