Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه ای در محل تلویزیون المنار به امضای حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله و عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما رسید.

براساس این تفاهمنامه، همکاری های فرهنگی و رسانه ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می یابد و دو طرف از ظرفیت های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه ای محور مقاومت استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صداوسیما پیش از امضای این یادداشت تفاهم از بخش های مختلف شبکه تلویزیونی المنار بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این شبکه آشنا شد.

ابراهیم فرحات مدیر شبکه المنار در این بازدید با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: هم اکنون که جبهه مقاومت در میدان و عرصه نبرد پیروز شده است باید دقیق و درست این موفقیت در رسانه های ما منعکس شود و حتی بالاتر از آن باید خود رسانه های مقاومت موفقیتی بالاتر را در این زمینه رقم بزنند و جلوتر از این بروند.

وی افزود: امام خمینی (ره) این بذر را کاشت و علمدار و پرچم دار کنونی جبهه مقاومت مقام معظم رهبری امام خامنه ای است و در این راه ما خادم و سرباز هستیم.

علی عسکری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های حزب الله در عرصه رسانه ای تصریح کرد: قطعا این تلاش ها در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهد بود و به لطف خداوند خیلی از معادلات بین المللی را برهم زده است.

رییس صدا و سیما در پایان عنوان کرد: جبهه مقاومت باید در عرصه رسانه ای متفکر، هوشمند و خلاق شرکت کند و بداند که حرکت موثرش تاثیرات عمیق بین المللی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند