Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اروپا و نخست‌وزیر انگلیس در جریان دیداری در بروکسل بر سرعت گرفتن مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کردند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس و «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا بر سرعت گرفتن مذاکرات برگزیت تاکید کردند.

بنابر گزارش شبکه خبری «دویچه‌وله»، می‌و یونکر در جریان دیدار شب گذشته تاکید کردند که در ماه‌های آینده روند به بن‌بست خورده مذاکرات برگزیت باید از این حال خارج شود و مذاکرات سرعت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ طرف در جریان مراسم شام در بروکسل که رسانه‌های انگلیسی از آن به عنوان «مذاکرات اضطراری» یاد کرده‌اند، در مورد این اقدام به توافق رسیدند.

دفتر نخست‌وزیر انگلیس تاکید کرد که دیدار روز گذشته میان می‌و یونکر در چند هفته گذشته هماهنگ شده بود. این در حالی است که در وب سایت کمیسیون اروپا در این مورد خبری منتشر نشده بود.

مقامات اروپایی هم اعلام کرده‌اند که «دیوید دیویس» مذاکره کننده ارشد بریتانیا، در این دیدار حضور داشته است.

در پی آخرین دیدار میان می‌و یونکر در آوریل گذشته بیانیه‌ای منتشر شد که نشان داد، یونکر به شدت از موضع می‌در زمینه برگزیت شوکه شده است.

مردم بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز، ایرلندشمالی) سال ۲۰۱۶ با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا داده بودند.

لندن مذاکرات دوساله خروج را با بروکسل در ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز کرد، اما تا کنون با پیشرفتی همراه نبوده و دو طرف بر سر مسایل متعددی از جمله هزینه مذاکرات و آینده روابط مالی با یکدیگر تفاهم ندارند.

نتایج آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که میزان پشیمانی مردم انگلستان به دلیل رای به خروج این کشور از اتحادیه اروپا افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت ۳۷.۲ کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با ۳۶.۳ و کیلیان ام باپه هم با سرعت ۳۶.۱ کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به ۱۰ بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟