Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@17:55:38 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۱۷۲۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان

به گزارش وانانیوز، برانکو ایوانکوویچ همانند بازی رفت مقابل الهلال اینبار سه بازیکن تاثیرگذار و اصلی تیمش را در اختیار نخواهد داشت. سرمربی کروات سرخپوشان که در جدال رفت و در استادیوم محمد بن زاید محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی را در اختیار نداشت، اینبار هم با غیبت فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و مهدی طارمی برابر رقیب قدرتمند خود قرار خواهد گرفت و امیدوار به معجزه مسقط و جبران شکست 4 گله برابر حریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که برای جدال مقابل استقلال خوزستان به سه بازیکن ملی‌پوش تیمش استراحت داد، اکنون قادر است آنها را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشد و خبری از مصدومیت سیدجلال حسینی نیست.


انتخاب اول برانکو درون دروازه علیرضا بیرانوند خواهد بود. دروازه‌بانی که با دریافت 4 گل در بازی رفت اکنون با انگیزه انتقام و موفقیت برابر حمله وران الهلال وارد زمین خواهد شد. شماره یک پرسپولیس علیرغم موفقیت در دقایق ابتدایی جدال مقابل الهلال و دفع چند حمله خطرناک حریف در نهایت 4 بار تسلیم شد تا عمر خریبین به کابوس او تبدیل شود و اکنون برای ناکامی او این دیدار را آغاز کند.


بازگشت محمد انصاری و سیدجلال حسینی باعث خواهد شد این دو بازیکن در کنار شجاع خلیل زاده و صادق محرمی نفرات خط دفاعی را شکل دهند. انصاری بعد از مدت‌ها بار دیگر در سمت چپ دفاعی به کار گرفته خواهد شد تا اطمینان از این جناح بالاتر رود و برانکو امیدوار به شکل گیری حملات تیمش از هر دو سمت دفاعی باشد.


زوج موفق محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا برابر استقلال خوزستان باعث شده تا بار دیگر این دو بازیکن در تفکرات برانکو برای ناکام گذاشتن خط میانی الهلال به کار گرفته شوند. غیبت فرشاد احمدزاده نیز باعث خواهد شد تا محسن مسلمان و وحید امیری دو بازیکن دیگر خط میانی را شکل دهند.


در غیاب مهدی طارمی که شانس بالایی برای آقای گلی این رقابت‌ها داشت، زوج گادوین منشا و علی علیپور بار دیگر در پیشانی خط حمله پرسپولیس حضور می یابند و امیدوار به گلزنی مقابل آبی‌پوشان هستند.


ترکیب احتمالی:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا


برانکو روی نیمکت خود نیز با این شرایط، بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، سیامک نعمتی، بشار رسن، آدم همتی، احسان علوان زاده را در اختیار خواهد داشت.


دیدار دو تیم پرسپولیس و الهلال در چارچوب مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت 19:30 در استادیوم سلطان قابوس مسقط برگزار خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاهلی در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاهلی شامگاه _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

تک گل تیم الاهلی عربستان را فیراس البورایکان در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۵۲ و مالکوم در دقیقه ۸۹ برای الهلال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی الهلال و الاهلی کد خبر 751299

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی