Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:55:32 GMT

دروغ‌ رسانه اصلاح‌طلب درباره ممنوع‌التصویری شهردار+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۲۱۱۲

دروغ‌ رسانه اصلاح‌طلب درباره ممنوع‌التصویری شهردار+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

رسانه‌های اصلاح‌طلب و برخی از مسئولان شهرداری تهران درحالی از ممنوع التصویری نجفی خبر داد که روز گذشته شبکه تهران، و اخبار ساعت 21 و 24 نشست خبری وی را پخش کردند.

سرویس سیاست مشرق - روزنامه‌های اصلاح‌طلب امروز درحالی بر روی ممنوع التصویری محمدعلی نجفی مانور دادند که کمی دقت در این باره مانع از گاف بزرگ آنان می‌شد؛ چراکه تلویزیون بعد از اظهارات نجفی در پربیننده ترین ساعت خود، نشست خبری شهرداری تهران را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سید محمود میرلوحی، معاون اجرایی شورای شهر تهران گفت:برخی از مدیران آنقدر در تلویزیون هستند گویا رخت و خوابشان در صداوسیماست. چرا رسانه ملی در مورد نشست خبری نجفی سکوت کرد! رسانه ملی رویکرد منفی در قبال مدیریت شهری دارد.

نجفی در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح دوشنبه در نشست خبری از ممنوع التصویری خود در صداوسیما خبر داد. اما صداوسیما در ساعت 19 و 50 دوشنبه شب، در پربیننده ترین ساعت شبکه تهران، نشست خبری شهرداری را پخش کرد. جالب اینجاست که صبح امروز سه شنبه تیتر مطبوعات اصلاح طلب «صدا وسیما نجفی را ممنوع التصویر کرد!» شد!

این درحالی است که در خبر ساعت 21 و همچنین خبر 24 نیز نشست خبری نجفی پخش شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

شبکه تهران

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

خبر ساعت 21

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 خبر ساعت 24

به نظر می‌رسد که این روزنامه‌ها بیشتر به جای تخریب باید روی واقعیت‌ها کار و همچنین با تصحیح چنین گاف‌هایی که به دلیل اهداف مخرب غیراخلاقی صورت می‌گیرد، از مردم عذرخواهی کنند.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز