Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@00:20:05 GMT

شیار143 بهترین فیلم از خاطرات خانواده شهدا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۲۵۴۲

شیار143 بهترین فیلم از خاطرات خانواده شهدا

احمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر درخصوص فعالیت‌های حال حاضر خود در عرصه نویسندگی و خاطره‌نگاری گفت: در حال حاضر آخرین مراحل قبل از نشر کتاب اردوگاه اطفال که ادامه‌ای بر آن بیست و سه نفر است را پشت سر می‌گذارم و این اثر دو هفته آینده از نشر سوره مهر وارد بازار کتاب خواهد شد.

وی مضمون کتاب اردوگاه اطفال را اینگونه شرح داد: در کتاب آن بیست و سه نفر به هشت ماه از اسارت هشت ساله من و دوستانم پرداخته شده بود و اردوگاه اطفال دو سال بعدی دوران اسارت را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ساخت اثری تصویری از مجموعه آن بیست و سه نفر تاکید کرد: در برخی رسانه ها خبری مبنی بر ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی به میان آمده اما این کتاب تبدیل به اثری سینمایی به کارگردانی مهدی جعفری خواهد شد.

این نویسنده ارزشی ادبیات ایران افزود: ساخت فیلم سینمایی اتفاقی مثبت برای اشاعه فرهنگ خاطره نگاری بوده و نوعی مکملی برای کتاب خواهد بود. بنابراین اگر فیلم با کیفیتی ساخته شود در به تصویر کشیدن زندگی اسرا تاثیر عمده ای داشته و مردم را با زندگی این عزیزان همراه می‌کند.

وی درباره فیلم‌های عرصه خاطره نویسی تصریح کرد: آثاری مثل اروند، ویلایی‌ها و شیار 143 بر اساس همین خاطره نگاری‌ها ساخته شده و حتی از کتاب نیز معروف‌تر شده‌اند. بهترین نمونه از فیلم‌های خاطره نگاری از نظر من شیار 143 است و با توجه به اقبال عمومی از کتاب آن بیست و سه نفر قاعدتاً فیلم این کتاب هم با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

یوسف‌زاده با اشاره به حضور کتاب آن بیست و سه نفر در مجامع بین‌المللی خاطرنشان کرد: به تازگی کتاب آن بیست و سه نفر در بازار جهانی کتاب پخش و توزیع شده و خوشبختانه استقبال خوبی داشته است. نمایشگاه کتاب فرانکفورت آخرین مقصد این اثر تاکنون بوده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا دو بعد رفع مشکلات و صرف دیدار دارد که قسمت دوم برکات معنوی دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۱۳ اردیبهشت در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور، با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا توفیق است، اظهار کرد: شما از دو جهت باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کنید یکی از باب شنیدن مشکلات همچون بقیه مسئولان و دیگر اینکه دیدن و تفقد از این خانواده حتی اگر خواسته‌ای نداشته باشند،برکات معنوی هم وجود دارد.

وی با اشاره به بحث میز خدمت‌ها، افزود: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود پس چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ باید این میز خدمت‌ها را مقداری جان‌دارتر کرده و آمار درستی از آن داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت بعد از نماز جمعه مصلی آمدند، چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه کردند، که اگر فردی مثلا مشکلش با پنج بار مراجعه در ادارات برطرف نشد اینجا حل شد، پس میزخدمت می‌تواند مسئولان را باانگیزه‌تر کند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: می‌خواهیم به‌وسیله میزهای خدمتی که در ملاعام گذاشته می‌شود میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود، هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: ششمین سفر شما به استان دیار علویان مبارک باشد و از برکاتش همه مردم نفع ببرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس