Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا رضایی معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی افزود: کار پیش فروش این بن ها از 23 مهر آغاز شده و تا 29 مهر ماه ادامه دارد و کسانی که موفق به پیش خرید این بن ها نشوند، می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه ها از بانک عامل (بانک شهر) نسبت به تهیه بن کارت تخفیف اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخفیف 20 درصدی بن های خرید کتاب در این نمایشگاه تصریح کرد: این تخفیف به غیر از تخفیف غرفه ها و ناشران است و برخی از غرفه داران و ناشران نیز کتاب های خود را با تخفیف 10درصد و بیشتر در اختیار مردم قرار می دهند.

رضایی گفت: این نمایشگاه از 3 تا 8 آبان ماه به مدت 6 روز در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 برای بازدید عموم و علاقه مندان دایر است.

وی اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر خرید بن های تخفیف خرید کتاب و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.

معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی یادآورشد: برای دریافت بن کارت با همراه داشتن کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه و یا مدارک معتبر و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه در ایام نمایشگاه مراجعه نمایید. مدارک دیگر مانند گواهینامه مورد قبول نمی باشد.

رضایی همچنین اضافه کرد: چنانچه به هر دلیلی بن کارت های تخفیف کاملا استفاده نشد؛دارنده کارت دو ماه بعد از اتمام نمایشگاه می تواند از طریق عابر بانک(ATM) های بانک شهر در کل کشور با کسر 20 درصد یارانه مبلغ خود را دریافت نمایند و یا از طریق دستگاه های کارتخوان(POS) کلیه فروشگاه های سطح کشور با کسر 20 درصد یارانه اقدام به خرید نمایند.

انتهای پیام/آ

برگزاری نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد