Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر از کشف کالای قاچاق به ارزش 170 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق دریجانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر به دو اتوبوس مسافربری که از مقصد زاهدان به مرکز کشور در حال حرکت بودند در حین گشت زنی حوزه استحفاظی مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کالای قاچاق کشف شده در بازرسی خودروها بیان داشت: در بازرسی تخصصی خودروهای مسافربری ماموران مقادیر زیادی قاچاق که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر افزود: در این عملیات پنج نفر دستگیر شدند و تحویل مراجع قانونی پس از تشکیل پرونده شدند.

دریجانی تصریح کرد: کالای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور خسارت جبران ناپذیری وارد می کند و نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا برخورد محکم و قاطع خواهد داشت.

وی با اشاره به اقلام کشف شده در این عملیات اظهار کرد: اقلام کشف شده شامل خشکبار، خودرو، وسایل ورزشی، مواد غذایی، قطعات، پارچه و سیگار بود.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: این اقلام کالای قاچاق کشف شده به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال است و این قاچاق از مبادی غیر مجاز وارد کشور شده است.

دریجانی بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موردمشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی