Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بنا بر اعلام سازمان ملل، تعداد آوارگان روهينگيايي که از 25 آگوست ميانمار را به مقصد بنگلادش ترک کردند، به 582 هزار نفر افزايش يافته است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، در ادامه انتشار گزارش‌ها درباره وضعيت ناگوار مسلمانان روهينگيا، سازمان ملل از افزايش تعداد آوارگان ميانماري در بنگلادش خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از 25 آگوست و به دنبال انتشار برخي خبرها مبني بر حملات به پاسگاه‌هاي پليس و مواضع ارتش ميانمار در ايالت راخين، بهانه‌اي براي حملات شديد به اقليت مسلمان روهينگيا در اين کشور فراهم شد.
به دنبال حملات شديد به مسلمانان ميانماري که حتي از ابتدايي ترين حقوق ملي خود در اين کشور برخوردار نيستند، هزاران نفر چاره را در فرار از خانه و کاشانه‌شان و آوارگي در بنگلادش ديدند.
حالا امروز سه شنبه سازمان ملل آماري تازه از تعداد آوارگان روهينگيايي مستقر در بنگلادش منتشر کرده است؛ مسلماناني که در ميانمار حتي از حق تابعيت و داشتن شهروندي برخوردار نيستند.
طبق اعلام سازمان ملل، تعداد آوارگان روهينگيايي که از 25 آگوست به بنگلادش پناه برده‌اند، به رقم 582 هزار نفر افزايش يافته است. 
انتهاي پيام/
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید