Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به دنبال حادثه دلخراش محور نیمه کاره بیرجند _قاین نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی ارسال کردند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار چاره‌اندیشی در خصوص پروژه نیمه تمام محور بیرجند_قاین شدند که در متن این نامه آمده است: وزیر محترم راه وشهر سازی
جناب آقای آخوندی
با عرض سلام واحترام

چندی پیش تصادفی دلخراش مردم خراسان جنوبی را دوباره عزادار نمود، مردمی که شاید خیلی صدای دادخواهی ومظلومیتشان را نشنیده اید مردمی که سالهاست چشمانشان از داغ عزیزانشان خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار در ناسیه این ملت نوشته شده که عزیزان خود را کرور کرور در حوادث جاده ای ازدست دهند.
تحقیقاً از شما پنهان نیست که جاده قاین – بیرجند، چه بلاها که سر این مردم نجیب نیاورده و تاکنون گزارش های بی شماری از خسارت های مالی و جانی آن به گوش ما میرسد. اخباری که نشان می دهد این جاده ناامن آسایش مردم نجیب خراسان جنوبی را سلب نموده است.
قطعا خود بهتر مستحضرید که این جاده بخشی از راه مواصلاتی جنوب شرق به شمال شرق کشور است و همه روزه خیل عظیم جمعیت دانشجویان و سربازان از این راه طی طریق می‌کنند.
مردم این استان چیز زیادی از شما نمی خواهند، کاش یک دهم از هزینه هایی که برای خرید هواپیما کردید خرج مردم مستضعف و مظلومی می کردید که چاره ای جز سفر زمینی در این جاده های مرگبار ندارند. کسانی که تعداد و حقشان به مراتب بیشتر از آن پنج درصدی است که توان سفر هوایی دارند.
بر خود واجب دیدیم از جنابتان درخواست کنیم هر چه زود تر شما نیز به وظیفه خود عمل نموده و پروژه نیمه کاره دوبانده سازی محور قاین _ بیرجند را در دستور کار قرار داده و حتما با حظورتان در این استان و نظارت مستقیم آن را به اتمام رسانید تا رضایت و دعای خیر این مردم محجوب شامل حال شما شود.
شما را به خدا قبل از اینکه حادثه ای چون حادثه قطار تبریز _مشهد یا چپ کردن اتوبوس حامل دانش آموزان بوشهری رخ دهد (که پتانسیل آن وجود دارد) چاره ای بیندیشید که اگر خدای ناکرده این چنین اتفاق ناگوار رخ دهد بیمه هیچ کدام از آثار روحی، مالی و فکری آن را جبران نخواهد کرد.
والسلام علیکم و رحمة الله و براکاتة
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند