Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه قم، گفت: جهاددانشگاهی قم زمینه‎ها و ظرفیت‏های بسیاری برای فعالیت مشترک با دانشگاه قم دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برد.

به گزارش ایسنا، حجت‎الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در دیدار با دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دانشگاه، افزود: از جمله ظرفیت‎هایی که می‎توان با مشارکت جهاددانشگاهی در دانشگاه قم فعال کرد، عرصه آموزش به ویژه مهارت‎هایی است که می‎تواند در بحث اشتغال دانشجویان به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه قم بیان کرد: بخش پژوهش از دیگر ظرفیت‎های همکاری میان دانشگاه و جهاددانشگاهی است که با توجه به اهمیتی که این بخش در توسعه صنعت، کشاورزی و حل مشکلات کشور دارد می‎توان موارد متعددی را برای همکاری و ارتقای فعالیت‎های جهاد در این زمینه تعیین کرد.

وی گفت: مرکز رشد، از دیگر ظرفیت‎های دانشگاه قم است که در آن ایده‎های دانشجویی بارور شده و در زمینه کار و عرضه آن به حوزه صنعت و اجتماع نقش افرینی می‎کند؛ در این زمینه نیز می‎توان عرصه‎های همکاری جهاددانشگاهی را بازشناسی کرد.

رئیس دانشگاه قم بیان کرد: با توجه به این زمینه‎های مهم همکاری، بحث حضور فیزیکی جهاددانشگاهی در دانشگاه قم نیز با توجه به تجربیات حضور دردانشگاه‎های کشور قابل بررسی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری گفت: اگر بناست اتفاقات مورد آرزو رقم بخورد حتما با توجه به صحنه علم، دانش و تکریم دانشمندان، استادان و دانشجویان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رستمی: برنامه‌های دشمن در محیط دانشگاه شکست خورده است

وی افزود: افتخاری که امروز در بخش‌های مختلف کشور می‌بینیم محصول تلاش علمی دانشمندان، اساتید و معلمان و هم جریان حمایت مداوم از علم است.

رستمیان به حماسه وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان های دفاعی کشور قرار نمی گرفت این افتخارآفرینی رقم نمی خورد.

وی افزود: این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس