Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از قرچک:مسئولین قرچك با حضور در گلزار شهداي اين شهرستان، اولین گروه از دانش آموزان دختر را طی مراسم باشکوهی،با هدف آشنایی با دوران دفاع مقدس به يادمان شهدا و مناطق جنگی 8سال دفاع مقدس غرب کشور بدرقه کردند.

در این مراسم فرمانده نيروي انتظامي، جانشين فرمانده سپاه قرچك، مدير آموزش و پرورش، ديگر مسئولين محلي و جمع کثیری از خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانش آموزان با حضور در گلزار شهدای گمنام قرچك در قالب 7دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران 8سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.
سروان علي اصغر شهيري جانشين سپاه 15 خرداد در این مراسم گفت: راهيان نور مظهر پاسداشت مجاهدت هاي فرزندان قهرمان اين ملت در 8 سال دفاع مقدس است كه به ما ارزاني شده است.

وي ادامه داد: راهيان نور بستري براي ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و تربيت جهادي و انقلابي نسل جوان و آينده است.

شهيري مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس را یادگار عزت و سربلندی ملت ایران دانست و ابراز كرد: هرگز نباید رشادت هاي شهدا، رزمندگان و ايثارگران را فراموش کرد.

اين مقام مسئول در پايان تصريح كرد: اين سفر معنوي زمينه ساز خلق حماسه هاي بي نظير ديگر در عرصه هاي مختلف مخصوصاً جهاد كبير خواهد بود.


شایان ذکر است، دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی فرهنگی در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور حضور یافته و از این مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام//

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است

رئیس مجلس گفت: آن روزهایی که به تعبیر شهید چمران وقتی شیپور جنگ زده می‌شود فرق مرد از نامرد مشخص می‌شود، هلال احمری‌ها نشان دادند که از مردان مخلص سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ طی سخنانی اظهار داشت: هلال احمر از جنوبی‌ترین و شرقی‌ترین نقطه کشور در سیستان بلوچستان در سیل دشتیاری تا شمالی‌ترین و غربی‌ترین نقطه ایران در سیل خوی و زلزله قصر شیرین و در سطح فراملی و منطقه‌ای در جنگ غزه نماد حضور مداوم شما عزیزان است.

وی با بیان اینکه اگر من به عنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس از تلاش‌های هلال احمر در جنگ 8 ساله یاد نکنم، در حق این سازمان و شهدای بزرگ  آن ظلم شده است، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که دوستان هلال احمری ما در همزمان که کوله‌های امداد را حمل می‌کردند اسلحه هم به دست داشتند و پا به پای سایر رزمندگان در عملیات شرکت داشتند. 

قالیباف گفت: آن روزهایی که به تعبیر شهید چمران وقتی شیپور جنگ زده می‌شود فرق مرد از نامرد مشخص می‌شود، هلال احمری‌ها نشان دادند که از مردان مخلص سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستند و امروز شما وارثان و میراث داران آن عزیزان هستید و این را در عمل نشان دادید. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند