Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@05:21:11 GMT

شکست ناپذیران در اصفهان/ کورس تراکتورسازی با پورشه!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۴۵۴۱

شکست ناپذیران در اصفهان/ کورس تراکتورسازی با پورشه!

به گزارش وانانیوز، در ادامه هفته دهم لیگ برتر ۶ بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزاری میشود. استقلال و پرسپولیس هم قرار است دربی پایتخت را در روز ۴ آبان در این هفته برگزار کنند.

نگاهی به بازی‌های این هفته می‌اندازیم:

گسترش فولاد- سپاهان؛ فیروز کریمی به دنبال برد

گسترش فولاد همچنان در ته جدول است و فیروز کریمی در لیگ نتوانسته این تیم را به پیروزی برساند با این حال سپاهان بازی سختی در تبریز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زردپوشان اصفهانی بعد از پیروزی هفته قبل در وضعیت مناسب‌تری نسبت به قبل قرار دارند. تقابل فیروز کریمی با تیم سپاهان دیدنی خواهد بود.

پیکان- تراکتورسازی تبریز، کورس با پورشه!

پیکان شبیه یک خودرو لوکس در لیگ برتر حرکت می‌کند. چیزی شبیه پورشه! ۵ برد متوالی باعث شده که پیکان به رده سوم جدول صعود کند و یکی از تیم‌های مدعی لیگ شود. تراکتورسازی حالا باید با این تیم یکدست و بی‌حاشیه کورس بگذارد. تراکتورسازی هفته گذشته پارس جنوبی را متوقف کرد و شاگردان گل‌محمدی اکنون می‌خواهند از یک تیم بالانشین دیگر امتیاز بگیرند. باید دید پیکان می‌تواند ششمین برد خود را کسب کند یا نوار بردهای متوالی شاگردان جلالی قطع می‌شود؟

سیاه جامگان - نفت آبادان؛ رونمایی از مربی جدید در مشهد

اکبر میثاقیان بعد از سه باخت متوالی از سیاه جامگان کنار گذاشته شد. علیرضا مرزبان جانشین او شده تا شاید بتواند سیاه جامگان را به رده‌های بالاتر جدول برساند. اولین حریف شاگردان مرزبان تیم برزیل ایرانی است. نفت ابادان تیمی است که خوب بازی می‌کند، اما نتوانسته به اندازه کافی خوب نتیجه بگیرد البته هفته قبل آن‌ها نفت تهران را بردند. باید دید مرزبان در بازگشتش به لیگ برتر چگونه استارت می‌زند.

سپیدرود رشت- پدیده؛ مساوی ممنوع

سپیدرود سه هفته است که بردی نداشته و دو مساوی و یک باخت دارد اکنون آن‌ها باید مقابل تیم پدیده که نتایجی خوبی در این فصل گرفته به میدان بروند. پدیده هم دو مساوی متوالی در دو هفته اخیر داشته و مهاجری دوست ندارد بازهم امتیاز از دست بدهد؛ بنابراین هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند. مساوی مورد پسند قرمزپوشان رشتی هم نیست.

فولاد - سایپا؛ پایان طلسم تیم دایی؟

شاگردان علی دایی ۵ هفته است که برد نداشته‌اند و دو باخت و سه مساوی پیاپی باعث شده که سایپا از جمع تیم‌های بالانشین جدا شود. فولاد خوزستان هم کم گل می‌زند، اما توانسته خوب نتیجه بگیرد. فولاد با ۹ گل زده ۴ برد در لیگ دارد. باید دید در این بازی طلسم نبردن تیم دایی شکسته می‌شود یا فولاد همچنان به بردهای اقتصادی‌اش ادامه می‌دهد.

ذوب آهن - پارس جنوبی؛ شکست ناپذیران در اصفهان

شاگردان امیر قلعه نویی با ۱۷ گل زده یکی از تیم‌های هجومی این فصل هستند هرچند ذوب آهن هنوز نتوانسته خوب نتیجه بگیرد مدام در دقایق پایانی امتیاز از دست می‌دهد. پارس جنوبی هم تن‌ها تیم بدون باخت لیگ برتر است و شاگردان تارتار برای حفظ شکست ناپذیری خود کار سختی در اصفهان دارند. تیم پارس جنوبی در همه بازی‌هایش گل زده و همین مساله نوید بخش یک بازی دیدنی و زیبا را در اصفهان می‌دهد.

برنامه بازی‌ها و اسامی داوران هفته دهم لیگ برتر:

پنج شنبه ۲۷ مهر
سپید رود رشت – پدیده خراسان / ساعت ۱۷ – ورزشگاه سردار جنگل رشت
پیام حیدری – مهدی الوندی – یعقوب حجتی – علی اصغر مومنی – ناظر: رسول فروغی
سیاه جامگان – نفت آبادان / ساعت ۱۵: ۱۶ – ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
یاسر همرنگ – مهدی عالیقدر – محسن سلطانی – احمد موسوی – ناظر: حاتم بک پور
پیکان – تراکتورسازی / ساعت ۴۵: ۱۵ – ورزشگاه قدس
وحید کاظمی – آرمان اسعدی – فرزاد بهرامی – حسین زمانی – ناظر: علیرضا کهوری
فولاد خوزستان – سایپا تهران / ساعت ۱۸ – ورزشگاه غدیر اهواز
رضا مهدوی – حسن یوسفی – محمد راهی – جواد رحیم زاده – ناظر: ابراهیم میرزابیگی
گسترش فولاد – سپاهان / ساعت ۱۶ – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
کوپال ناظمی – بابک داوری – علی دودانگه – سعاد وفاپیشه – ناظر: محمود رفیعی
جمعه ۲۸ مهر
ذوب آهن اصفهان – پارس جنوبی جم / ساعت ۱۸ – ورزشگاه فولادشهر اصفهان
حسین زرگر – سجاد طوری – محمدجواد مداح – محمدحسین ترابیان – ناظر: خداداد افشاریان

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی

هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای طبس، خرم‌آباد، اصفهان، خراسان و دهدشت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال فردا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای طبس، خرم‌آباد، اصفهان، خراسان و دهدشت پیگیری می‌شود.

گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است؛ گیتی‌پسند هفته گذشته میزبان سپاهان نوین اصفهان بود و در ابتدای این دیدار از حریف خود عقب بود، اما در نیمه دوم موفق شد عملکرد بهتری از خود نشان دهد و نتیجه بازی را از آن خود کند.

نیروی زمینی شهید شاملی نیز هفته گذشته میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود، نیروی زمینی از ابتدا بازی مالکانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد اختلاف را با حریفش زیاد کند تا به راحتی دو امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کند.

زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران

در دیگر دیدار این هفته زغال‌سنگ طبس میزبان نفت‌وگاز گچساران است؛ زغال‌سنگ طبس هفته گذشته میهمان مس کرمان بود و در یک بازی حساس و دشوار، با اختلاف مغلوب این تیم شد.

نفت‌وگاز گچساران نیز هفته گذشته میزبان پرواز هوانیروز اصفهان بود، رقابتی نزدیک و پایاپای را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم و در نهایت نفت‌وگاز موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر صنعت مس کرمان میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است؛ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد هفته گذشته میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود و در نهایت با اختلاف مغلوب سپاهان شد.

در مقابل تیم صنعت مس کرمان هفته گذشته میزبان زغال‌سنگ طبس بود، مسی‌ها موفق شدند با روند بازی مالکانه خود مقابل زغال‌سنگ پیروز شده و با رکورد دیدارهای بدون باخت خود چند هفته زود از پایان فصل قهرمانی‌شان را در خانه جشن گرفتند.

پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم فولاد سپاهان نوین میهمان پیکان خراسان است؛ پیکان خراسان هفته گذشته میهمان آلومینیوم اراک بود و در طی یک رقابت نزدیک و پایاپای به نتیجه تساوی رضایت داده و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، نوینی‌ها با اینکه در ابتدا از حریف خود پیش بودند، اما موفق نشدند نتیجه دیدار را حفظ کنند و در نهایت گیتیزن‌های اصفهانی بودند که پیروز دربی اصفهان شدند.

فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان فولاد مبارکه سپاهان است؛ فرازبام که هفته گذشته با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به رقابت پرداخته بود موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم نشده بود و با اختلاف امتیاز این دیدار را واگذار کرده بود.

در مقابل سپاهان اصفهان میزبان پلیمر خلیج‌فارس بود و بازی مالکانه و قدرتمندی را از جانب فولاد مبارکه سپاهان شاهد بودیم تا در نهایت با اختلاف بسیار پیروز میدان شوند.

پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است؛ پرواز هوانیروز هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و در یک جدال نزدیک و پایاپای موفق به کسب پیروزی نشد و با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرد.

آلومینیوم اراک نیز میزبان پیکان خراسان بود و در یک رقابت نزدیک به تساوی در این دیدار رضایت دادند و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۵:۱۵) زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶) پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان (ساعت ۱۶) پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶) فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶) پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک (نامعلوم)
جدول لیگ برتر هندبال

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 750591

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت