Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است که در بازی با مکزیک تیمی برنده خواهد بود که کمتر اشتباه کند و آن تیم ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2017 هند اظهار داشت: جام جهانی در یک شروع مجدد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات دوباره با 16 تیم آغاز می‌شود. هر 16 تیم شانس یکسانی برای موفقیت دارند. خوشحالیم در اینجا هستیم و به آینده امیدواریم. فردا یک گام مهم دیگر برای رسیدن به موفقیت است.

وی درباره اینکه آیا تیم ایران پس از نتایج درخشان در مرحله گروهی و به ویژه نتیجه فراموش نشدنی مقابل آلمان، رؤیاهای بزرگی را در جام جهانی در سر دارد، گفت: چراکه نه‌. ایران یکی از کشورهای با استعداد بوده و اکنون یک تیم به معنای واقعی است. با قاطعیت می‌گویم که ما در همه بازی‌ها مثل مسابقه با آلمان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره دیدار دوستانه مقابل مکزیک در ماربلا و تفاوت آن با بازی فردا خاطرنشان کرد: تاریخ به گذشته تعلق دارد و این فرقی نمی‌کند که بازی دوستانه بوده است یا رسمی. بازی قبلی ما در تاریخ است، اما مسابقه فردا برای آینده. چشم برای نگاه به جلو در جلوی سر قرار دارد. موفقیت با کار زیاد اتفاق می‌افتد و برای همین ما با همه توان مهیای بازی مکزیک می‌شویم.

وی درباره وضعیت امیرحسین اسماعیل‌زاده که در بازی ایران مقابل کاستاریکا آسیب دید، اظهار داشت: اسماعیل‌زاده دیروز با ما تمرین کرد. امروز هم تمرین می‌کند و امشب درباره این بازیکن و ترکیب تیم تصمیم می‌گیریم.

چمنیان درباره غیبت غبیشاوی در بازی فردا تصریح کرد: درباره غبیشاوی از کمیته برگزاری مسابقات درخواستی داشتیم، چون اعتقاد داریم کارت به او تصمیم درستی نبود. خوشبختانه سایر نفرات وضعیت خوبی دارند و جای خالی غبیشاوی را پر می‌کنند. هیچ وقت از من نخواهید شنید که از غیبت بازیکنی ابراز ناراحتی کنم، چون باید فکر این روزها را می‌کردم. همه ما یک تیم واقعی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان درباره انتقاد سرمربی آلمان از وضعیت زمین گوا گفت: به نظرم زمین‌های ورزشگاه‌های گوا کیفیت خوبی دارد. تنها مشکل ما دور بودن برخی زمین‌های تمرین از هتل بود که این را با برنامه‌ریزی حل کردیم. به نظر من این یک هنر در زمینه تیمداری است.

وی درباره مکزیک خاطرنشان کرد: تردید نکنید مکزیک تیم بسیار خوبی است. این تیم به ویژه در خط حمله، مجموعه قدرتمندی است. ما فیلم بازی‌های مکزیک را دیدیم. اگر موقعیت‌های این تیم گل می‌شد، می‌توانست تیم اول یا دوم گروهش باشد، اما در بخش دفاعی نقاط ضعفی دارند که روی آن برنامه داریم.

چمنیان تصریح کرد: فردا روز بازی کم اشتباه است. بستگی دارد کدام تیم در دفاع کمتر اشتباه کند و بیشتر از فرصت‌ها سود ببرد. ما ایمان داریم آن تیم ما هستیم.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است ما نمی‌توانیم بابت شکست در ضربات پنالتی کادر فنی و بازیکنان را سرزنش کنیم. درست است پرسپولیس چهار بار از حریفش پیش افتاد و این موضوع باید توسط کادر فنی بررسی شود، که چرا چهار بار برد را با تساوی عوض کردند. در ضربات پنالتی هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. آلومینیوم از شروع بازی و حتی زمانی که 2 بر صفر عقب بود، روحیه‌اش را از دست نداد و بازیکنان این تیم با انگیزه‌ای بالا توانستند پرسپولیس را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:
همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

وی ادامه داد: همانطور که گفتم علی‌رغم اینکه آلومینیوم سرشار از انگیزه بود، بازیکنان پرسپولیس خیلی برای این بازی تمرکز و انگیزه نداشتند و فکر می‌کنم بیشتر حواس‌شان به بازی با سپاهان بود. اشتباه بزرگ بازی روز جمعه برای پرسپولیس این بود که بعد از اینکه با دو گل پیش افتادند، کادر فنی تصمیم به تغییرات گرفت و با خروج بازیکنانی مثل ارونوف و ترابی، ضرب تهاجمی تیم گرفته شد و آلومینیوم هم با خیال راحت‌تری به دروازه پرسپولیس حمله می‌کرد. در حالی که بیرانوند غایب بود نباید کار به ضربات پنالتی می‌کشید و به هر شکلی که می‌شد می‌بایست برتری را حفظ می‌کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اوسمار در نیمه دوم پس از اینکه تیمش با دو گل پیش افتاد شاید بیشتر به فکر بازی با سپاهان بود و پیروزی برابر آلومینیوم را قطعی می‌دانست، تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم راضی از نتیجه بود به همین دلیل به اشتباه با عقب کشیدن، تصمیم به دفاع گرفت. این نوع بازی هیچ وقت در پرسپولیس جواب نداده است و ما در خیلی از بازی‌ها شاهد بودیم که پرسپولیس عقب بازی کرده، اما نتیجه را از دست داده است. تعویض‌های تیم در نیمه دوم به هیچ وجه جواب نداد و خروج دو عنصر تهاجمی تیم، عملاً پرسپولیس را خلع سلاح کرد و به آلومینیوم این فرصت را داد تا به بازی برگردد و در نهایت هم پیروز شد.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس می‌تواند کنار رفتن از جام حذفی را جبران کند و در لیگ روند خوبش را ادامه دهد و قهرمان شود؟»، گفت: من معتقدم شکست مقابل آلومینیوم در زمان خوبی رخ داد. حالا پرسپولیس می‌تواند با تمرکز کامل به شش بازی پایانی‌اش در لیگ فکر کند. پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست دهد مسیرش هموار می‌شود و قدم بزرگی را برای قهرمانی در لیگ برمی‌دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228870 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان