Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:57:52 GMT

تلاش برای ارتقای رتبه شهرداری بیجار

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۶۴۳۱

تلاش برای ارتقای رتبه شهرداری بیجار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، سخنگوی شورای شهر بیجار در این خصوص اظهار داشت: در راستای انتصاب شهردار شهرستان که به دو صورت فراخوان و گزینه های شخصی اعضای شورا بود که در نهایت آقای منصور بهرامی برای این سمت معرفی گردید.

وی افزود: میزان درآمد پنجاه روزه یک میلیارد ویکصد وچهل سه میلیون بوده که هزینه های مقابل آن بالغ بر یک میلیارد وصد وچهل ویک میلیارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی گفت: در پنجاه روز اخیر شش مورد پروانه حقوقی در واحد حقوقی شهرداری شهرستان به ثبت رسیده است.

وی به خدمات شهری شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: ترمیم پیاده رو وسرپوشیده کردن بازار قدیمی شهرستان برداشت منبع بلوار امام خمینی بعد چندسال و ساماندهی پل امیر المومنین از عمده کارها می باشد.

قاضی عنوان کرد: در این مدت ده هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر لکه گیری وبهسازی شد وشن ریزی محله باع سالاری وموزاییک فرش بلوار رحمانی از دیگر کارها است.

سخنگوی شواری شهر گفت: متاسفانه احداث بنا در سطح شهرستان بسیار کم رنگ می باشد و در طول این مدت یک پروانه ساخت و هفت مورد پایان کار صادر شده است.

وی ادامه داد: شورای شهر توانست با پیگیری های مداوم درجه شهرداری از رتبه هفتم را به هشتم برساند و پیگیری تبدیل واحد آتش نشانی به سازمان آتش نشانی از مهم ترین برنامه های شورا بوده است.

قاضی اظهار داشت: پیگیری راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو و موتورسیکلت از دیگر کارهای در دست اقدام است.

وی ادامه داد: شواری شهر تمام تلاش خود را بر فعال کردن واحد فرهنگی شهرداری بکار میگرد و برنامه ای هم برای تعدیل نیرو در این سازمان ندارد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش شورای شهر کمک به مشارکت مردمی در تمامی زمینه ها است وسعی بر تشکیل سمینار های مختلف و حضور در جلسات فرهنگی وکارگروه های مختلف از دیگر کار های شورا می باشد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام صیادی به مناسبت روز ماما ضمن قدردانی از خدمات جامعه مامایی در جهت ارتقای سلامت مادر و نوزاد مطرح کرد: در استان البرز بیش از یک هزار و ۲۰۰ ماما در بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۱۲ نفر در بخش خصوصی و ۹۳۱ نفر در بخش دولتی و ۶۴ نفر در بخش تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه هفته ملی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، گفت: جامعه مامایی در راستای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند. در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: این استان در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه دوم کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است. طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد.

صیادی ادامه داد: این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان البرز که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد. یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در ارتقای جامعه مامایی افزایش تعداد ماماهای شاغل در بیمارستان کمالی است تا به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

کد خبر 6096409

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود