Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛محمد رضا داورزنی صبح امروز در دیدار با استاندار کردستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بهترین دوران کاری من در کردستان به ثبت رسیده است، گفت: در هتفته تربیت بدنی قرعه به نام استان کردستان درآمد و به این استان آمدیم تا به مردم و استاندار این استان تبریک عرض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جواب استاندار کردستان نسبت به بی اختیاری استان در موضوع آب های کردستان، عنوان کرد: موضوع آب موضوعی حیاتی در کشور است و در تمام استان این مشکل وجود دارد.

وی اشاره ی به راه های جذب سرمایه در استان کردستان کرد و گفت: کردستان یک استان بکر برای جذب صنعت توریسم و استفاده از فرهنگ این منطقه برای جذب این مهم است و باید از تمامی ظرفیت های این بخش بهره برداری شود.

داورزنی با اشاره به لزوم بهره برداری و تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان کردستان به ویژه در بخش ورزش، گفت: بحث ارزش افزوده راهکار مناسبی برای اتمام پروژه های نیمه تمام است که ابلاغ شده ولی تاکنون به خوبی در استان از این امکان بهره برداری نشده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان اظهار کرد: استان کردستان باید اعتبارات بخش تملک دارایی خود را افزایش دهد تا بتواند پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کرده و مورد بهره برداری قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه وزارت ورزش و جوانان برای کمک به استان کردستان، گفت: نگاه خاصی به استان کردستان دارم و حتماً پیگیر موضوع رفع مشکل پروژه های نیمه تمام این استان در وزارت ورزش خواهم شد.

داورزنی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج در همان ابتدا کلنگ زنی با مشکل مواجه بود، افزود: تعداد زیادی پروژه در کشور وجود دارد که تنها با ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده و نیمه تمام مانده اند.

وی گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان کردستان در اولویت قرار دارد و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی در استان کردستان اجرایی شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان در ادامه سفر خود دو پروژه ورزشی در شهرستان مریوان را افتتاح می کند.

انتهای پیام/م

منبع:مهر

کردستان یک استان بکر برای جذب صنعت توریسم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز