Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-آیت‌الله جنتی ضمن دعوت از محققان و مراکز تحقیقاتی برای پژوهش در زمینه هیئت اندیشه ورز، افزود: مجلس خبرگان رهبری از نظرات اندیشمندان در این زمینه استقبال می‌کند.آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در آغاز نشست هفتگی اعضای شورای نگهبان، ایام شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت گفت و تأکید کرد: دلیل دشمنی بدخواهان ایران اسلامی با مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی، ترس آنها از قدرت برخاسته از پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دشمنان باور نمی‌کردند مردم مسلمان ایران بتوانند پس از پیروزی انقلاب اسلامی اینچنین با قدرت به مسیر خود ادامه دهند که بی‌گمان پیروی مردم از امام راحل و مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل حفظ این قدرت بوده است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت حراست از حرکت صحیح انقلاب، رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل هیئت اندیشه‌ورز توسط مجلس خبرگان رهبری را در این راستا دانست و افزود: همه ما باید تلاش کنیم زمینه حفظ انگیزه‌های انقلابی و نیز دینمداری مردم را فراهم کنیم.

وی در خاتمه از محققان و مراکز تحقیقاتی دعوت کرد در این زمینه به مطالعه و پژوهش بپردازند و افزود: مجلس خبرگان رهبری از نظرات اندیشمندان و مراکز تحقیقاتی برای راه‌اندازی این هیئت‌های اندیشه‌ورز استقبال می‌کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد