Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت ورزش شهرستان رودبار جنوب گفت: مسوولان حمایت خود را از تنها تیم فوتبال این شهر دریغ نموده اند و چناچه تا روز شنبه این تیم ورودیه خود را پرداخت نکنند از حضور درلیگ برتراستان محروم می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

ورزش و فعالیت فیزیکی در سلامت روان نیز مؤثر است. مطالعات نشان می دهد که موارد افسردگی، اضطراب و …. در اثر فعالیت فیزیکی بهبود یافته و ورزش به عنوان یک عالم حمایتی در درمان بیمار ی روانی پذیرفته شده است.

تنها تیم شهرستان نیازمند توجه مسوولان

تیمور سالمی پیشکسوت ورزش رودبار جنوب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: با برنامه ریزی صحیح توسط مسئولین وقت می توان سبب شکوفایی استعداد جوانان در زمینه های ورزشی شد.

رییس سابق تربیت بدنی شهرستان رودبارجنوب ادامه داد: تیم فوتبال رودبار جنوب از تیم هایی مستعد استان کرمان است،که توانست درکوتاه ترین زمان و با کمترین سابقه درلیگ برتر استان نسبت به سایر شهرستانهای جنوب به مقام قهرمانی استان دست یافت.

این پیشکسوت ورزش شهرستان رودبارجنوب بیان داشت: رودبار اولین نماینده جنوب استان کرمان بودکه با کسب مقام قهرمانی درلیگ دسته سه کشور حضور یافت و موفق به کسب نتایج خوب درلیگ دسته سه گردید.

این پیشکسوت ورزشی شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: اگر برنامه ریزی صحیحی شود جوانان این شهرستان می توانند نماینده شایسته ای برای جنوب استان باشد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال این شهرستان امروز در شرف انحلال قرار گرفته است،تصریح کرد: در حالیکه شهرستانهای همجوار (کهنوج ، منوجان ، فاریاب وحتی فرمانداری فاریاب) تیمهای ورزشی خود راساپورت می کنند متاسفانه مسئولین شهرستان رودبارجنوب هیچگونه تعلق خاطری نسبت به جوانان ونوجوانان خود ندارند.

سالمی بیان داشت: مسوولان حمایت خود را از تنها تیم فوتبال این شهر دریغ نموده اند و چناچه تا روز شنبه این تیم ورودیه خود را پرداخت نکنند از حضور درلیگ برتراستان محروم می شوند.

وی در پایان افزود: امیداست دراندک مدت باقیمانده مسئولین همت نمایند وکوتاهی وقصور خود را جبران کنند تا ورزشکاران این خطه با دلگرمی بیشتری در مسابقات حضوریابند.


انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان