Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از گردهمایی خواهران دانشجو تحت عنوان نشست صمیمانه با خانواده معظم شهید مدافع حرم اکبر نظری در این دانشگاه خبر داد. زهرا روزبهانی، مسئول فرهنگی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو گفت: گردهمایی خواهران دانشجو تحت عنوان نشست صمیمانه با خانواده معظم شهید مدافع حرم، شهید اکبر نظری کرمانشاه بعد از ظهر روز گذشته در دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این مراسم با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با شهدای مدافع حریم آل الله و آشنایی با سبک زندگی این بزرگواران صورت گرفت.
روزبهانی افزود: مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و به دلیل حضور فرزند شهید نظری در مراسم گروه فرهنگی واحد خواهران کلیپی در رابطه با دلتنگی فرزندان شهدا پخش کردند.
مسئول فرهنگی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در ادامه مراسم همسر و فرزند شهید نظری نکاتی را در رابطه با سبک زندگی اسلامی متذکر شدند.

روزبهانی با اشاره به اینکه در پایان مراسم نیز کلیپی از تمام شهدای مدافع حرم جمهوری اسلامی پخش شد، بیان داشت: این کلیپ نشان داده شد تا یادآور آن باشد که همسر شهید نظری به نمایندگی از تمام همسرانی که آموختند چگونه زینب وارانه صبور باشند و مقاومت کنند در این مراسم شرکت کرده اند .
وی تاکید کرد: از یاد نبریم که امثال حاج اکبرها در ایران اسلامی زیاد است.
لازم به ذکر است که در پایان مراسم هدیه ای از طرف بسیج دانشجویی به خانواده شهید اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت