Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد گفت: هر دانشجوی دختر این دانشگاه که درخواست بازگشت به شهر خود را داشته باشد، با آن موافقت می‌شود. به گزارش جهان نيوز به نقل از دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی، بر پیوند میان حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: یکی از مشکلات جدی محتوای آموزش عالی و مهم‌ترین آن تحول علوم انسانی است که سال‌ها است شعار آن داده شده اما عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید پیوندی میان اوضاع دانشگاه ایجاد شود تا محتوای علوم انسانی مناسب دانشگاه‌های ایران تولید شود و دانشگاه آزاد آماده است با کمک حوزه علمیه و مراجع، گام‌های مثبتی در این زمینه بردارد.رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد:‌ فرهنگ اسلامی و اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها یکی از مشکلات دیگری است که باید برای رفع آن کوشید و این کار نیاز به هماهنگی در سطح ملی دارد.

رهبر خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور ۴۰۰ واحد آموزشی دارد و یکی از مشکلاتی که گزارش می‌شود، این است که دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگ منطقه را تغییر داده و باید این مشکلات را نیز حل کرد.وی درباره رفع مشکلات فرهنگی گفت: یکی از سیاست‌هایی که دانشگاه در نظر گرفته، بومی‌گزینی است و هر دانشجوی دختری درخواست بازگشت به شهر خود را داشته باشد، با آن موافقت می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه را بومی‌سازی علم و محتوای آموزشی کتب درسی دانست و گفت: باید دید چقدر از این علم که در دانشگاه به کار گرفته می‌شود، نافع است و توانسته نیازهای امروز کشور را حل کند.
رهبر عنوان کرد: ما نیاز داریم به سمت حل مشکلات به ویژه مشکل بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان برویم.

وی اظهار داشت: در این زمینه برنامه‌هایی داریم تا با تبدیل ایده به محصول و تجاری‌سازی آنها به عرصه ملی و اشتغال جوانان کمک کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد گفت:‌ مراجع و فضلا مامن ما هستند و اگر کج‌روی و خطایی داشته باشیم از رهنمودهای شما و دیگر مراجع و علما استفاده می‌کنیم تا این رهنمودها چراغ راه دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین