Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی نیکدل روز چهارشنبه در آیین افتتاح توسعه، نوسازی و تجهیز نمایندگی سایپا معینی در بجنورد اظهار کرد: شرکت فولاد گستر در اسفراین، تولید کننده آلیاژ با بهترین کیفیت است و این شرکت هم برای صنعت خودرو و هم برای وزارت دفاع، محصول تولید می کند.
وی افزود: این واحد تولیدی بزرگ می تواند برای ساخت قطعه مورد نیاز سایپا وارد عرصه شود و نیازها در شرق و شمال شرق کشور را به این محصولات مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: فولاد گستر اسفراین ظرفیت خوب برای ساخت قطعات یدکی است و این آمادگی برای این امر وجود دارد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به اقدامات در حال پیگیری برای ارتقای کیفیت ها در صنعت خودرو در کشور اشاره کرد و افزود: امید می رود در کیفیت خودروها به جایگاه مورد انتظار در سطح جهان برسیم.
وی به توسعه، نوسازی و تجهیز نمایندگی سایپا معینی اشاره و اظهار کرد: ایجاد اشتغال در جامعه و رشد فعالیت های اقتصادی سبب افزایش امنیت و آسایش در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
به گزارش ایرنا، در طرح توسعه، نوسازی و تجهیز نمایندگی سایپا معینی در بجنورد، یکهزار و 400 مترمربع به بخش های مختلف افزوده شده است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی