Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@05:29:37 GMT

آب شرب بانه «سالم و قابل شرب» است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۷۱۷۶

آب شرب بانه «سالم و قابل شرب» است

به گزارش ایسکا نیوز،در یکی دو هفته‌ اخیر برخی اظهارات مبنی بر ناسالم بودن آب شرب شهر بانه در بین مردم و فضای مجازی مطرح شده و نگرانی‌های زیادی را برای شهروندان ایجاد است.

برای پیگیری این موضوع با مدیر بهداشت و درمان شهرستان بانه و مدیر آب و فاضلاب بانه تماس تلفنی برقرار کردیم.

حامد منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: اخیراً تغییراتی در طعم و بوی آب شرب این شهرستان به‌‌وجود آمده و نگرانی‌های زیادی را در بین شهروندان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری افزود: بازرسان واحد بهداشت محیط این شبکه روزانه از آب نقاط مختلف این شهر نمونه‌برداری می‌کنند و بر اساس نتایج این آزمایشات آب بانه«سالم و قابل شرب» است.

وی گفت: در تعیین سلامت آب شرب از لحاظ آلودگی میکروبی و شیمیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد که خوشبختانه نتیجه آزمایشات نشان می‌دهد آب شرب بانه فاقد هرگونه آلودگی میکروبی و شیمیایی است.

کاهش حجم آب سد علت تغییر در طعم و بوی آب بانه

جلال صالحی مدیر آب و فاضلاب بانه نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ‌دلیل تغییر در طعم و بوی آب این شهر را کاهش حجم آب سد دانست و گفت: به شهروندان اطمینان می‌دهم که آب شهر بانه هیچ مشکلی ندارد، آلوده نیست و صددرصد قابل شرب است.

وی افزود:برای رفع این مشکل از سد عباس آباد تا بویین چند فیلتر را قرار داده ایم و با چند پمپاژ آب را بالا آوردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیر بهداشت و درمان بانه اب شرب حامد منصوری سنندج جلال صالحی مدیر اب و فاضلاب بانه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است