Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در هشتمین سالروز شهادت پاسداران شهید، شوشتری و محمدزاده در شهر سرباز، یادواره شهدای وحدت در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

سردار سید حسین مرتضوی در یادواره شهدای وحدت گفت: حضور مردم در یادواره شهدا، نشان‌دهنده حاکمیت ارزش‌های اسلامی در کشور و عشق و ارادت مردم به آرمان‌های شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر نورانی شهدای وحدت، شرایطی را به‌وجود آورده که انسجام و به‌هم پیوستگی در جهت حفاظت از منافع انقلاب اسلامی در تمام جامعه نهادینه شده است‌.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اقدامات سرداران شهید شوشتری و محمدزاده،در منطقه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روزگاری دشمن می‌خواست در سیستان و بلوچستان متمرکز شده و اختلاف‌افکنی کند، اما سرداران شهید باعث ایجاد وحدتی مثال زدنی در منطقه شدند و اینک شیعه و سنی در کنار هم در مقابل دشمن ایستاده‌اند. شهیدان وحدت، خط‌‌‌شکنان حرکت راهبردی نظام اسلامی بودند.

وی به رابطه عمیق سپاه و مردم اشاره کرد و بیان داشت: این ارتباط منطقی بین سپاه و مردم،امروز هم مورد تحمل آمریکا و اذنابش نیست. شهدای وحدت مظهر محبت، مردم‌یاری و مردم دوستی سپاه بودند. آن‌ها گوشه‌ای از عظمت و محبت سپاه را به تصویر کشیدند و به دوستان و دشمنان رسالت و آمال سپاه را برای عزت و اقتدار ایران اسلامی نشان دادند.

وی افزود: مردم منطقه روز به روز محبتشان به این شهدا بیشترمی‌شود. ارتباط بین سپاه و آحاد مردم و مسئولان بعد از حرکت اخیر پوچ و بی‌منطق دشمنان اسلام دوباره بروز پیدا کرد. تمام مردم ایران اسلامی میزان اعتماد و ارادت خود را به سپاه اعلام کردند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: دشمن به دنبال جدا کردن سپاه از بدنه مردم بود ولی اخلاص پاسداران و خواست خدا، برای خدمت صادقانه این نهاد به انقلاب اسلامی، توطئه آن‌ها را ناکام گذاشت.

مرتضوی با اشاره به اولویت‌های سپاه پاسداران تصریح کرد: خدمت به آحاد مختلف جامعه مهم‌ترین هدف و اولویت سپاه است. این خدمات نوعی مبارزه کارآمد با آمریکا است و بهترین مبارزه است و امروز افتخار سپاه این است که خادمی لایق و شایسته برای تمام مسلمانان جهان است.

وی گفت: رسالت سپاه فقط در جغرافیای ایران نیست و هرجا به مظلومی اهانت شود، سپاه برای دفاع از مظلوم حضور دارد. هر جا که انقلاب و اهدافش باشد، سپاه هم حضور دارد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) با بیان اینکه ایران اسلامی امروز بر قله اقتدار، صلابت، امنیت و افتخار قرار دارد گفت: بدون شک همه این موفقیت ها و پیروزی ها را مدیون شهدا هستیم و باید راه شهید و شهادت برای جامعه ما، همیشه زنده و پویا و باعث حرکت روز افزون انقلاب اسلامی باشد.

سردار سید حسن مرتضوی با بیان اینکه استکبار جهانی و نظام سلطه با همه توان در مقابل نظام ما صف آرایی کرده است، افزود: این موضوع بحث جدیدی نیست چرا که در طول تاریخ بشریت و اسلام همیشه کفر و نفاق مقابل قوای اسلام بوده است.

وی گفت: خون شهدای وحدت در منطقه سیستان، موانع سر راه وحدت شیعه و سنی را برداشت و یک وحدت بی نظیر و کاربردی در آن منطقه شکل گرفت.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان با بیان اینکه شهدای ما به این باور و معرفت رسیده بودند که کلام و بیان امام راحل در واقع کلام خداوند سبحان ، پیامبر و ائمه اطهار(ع) است افزود: اگر ملت ما به ویژه جوانان به این باور برسند عقب نشینی ، شکست و نابودی دشمن در همه عرصه ها حتمی است.

وی همچنین با اشاره به یاوه گویی های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جوشیده از متن مردم و فدایی اسلام ، انقلاب ، رهبری و مردم است.

در 26 مهرماه سال 1388 بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز، سرلشکر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرتیپ رجبعلی محمد زاده فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم این استان به شهادت رسیدند.

همزمان با این برنامه در استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان یاد و خاطره شهداء وحدت گرامی داشته خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود