Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت : در ابتدای دولت یازدهم مازندران دارای پنج میلیون متر مربع فضای سبز بوده که اکنون به بیش از سه برابر افزایش یافته است .

فرهاد عسگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون وسعت فضای سبز شهری در استان مازندران (بدون احتساب فضای سبز ادارات و زمین های ورزشی) به 15 میلیون و 675 هزار متر مربع رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است که منظور از فضای سبز شهری مجموعه فضای سبز خیابانی ، پارک های عمومی و پارک های جنگلی می باشد .
وی بیان کرد : برای افزایش فضای سبز طی چهار سال دولت تدبیر و امید حدود هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد .
به گفته مدیر کل امور شهری و شوراهای مازندران بر اساس برنامه سال 96 انتظار می رود تا پایان سال وسعت فضای سبز در استان به بیش از 17 میلیون متر مربع گسترش یابد .
عسگری با بیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم سرانه فضای سبز برای هر فرد در مازندران کمتر از 3 متر مربع بود ، افزود : این سرانه امروز به بیش از 8 متر مربع برای هر شهروند مازندرانی افزایش یافت .
وی با اشاره به افزایش 10 درصدی جمعیت شهری استان گفت : بر اساس آمار سرشماری سال 95 بیش از یک میلیون و 936 هزار نفر در شهر های مازندران زندگی می کنند .
مدیر کل امور شهری و شوراهای مازندران استاندارد سرانه فضای سبز برای هر فرد با توجه به طرح جامع و شرایط محیطی بین 12 تا 16 مترمربع اعلام کرد .
عسگری ادامه داد : بر اساس برنامه ششم توسعه سرانه فضای سبز شهری برای هر مازندرانی باید 13 متر باشد که پیش بینی می شود با تخصیص اعتبارات لازم ، این موضوع زودتر از موعد به ثمر بنشیند .
خبرنگار: رضا غلامی ** انتشار دهنده : محسن حسن نیا
7335/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید:
قیمت جدید مسکن در غرب تهران جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229456 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار