Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:22:01 GMT

پیکر نماینده اسبق مجلس در شوشتر تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۳۷۲

پیکر نماینده اسبق مجلس در شوشتر تشییع شد

پیکر زنده یاد محمدعلی شیخ شوشتری نماینده مردم شوشتر و گتوند در دوره‌‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و فرزند علامه شیخ محمدتقی شیخ شوشتری تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر، آیین تشییع پیکر زنده یاد محمدعلی شیخ شوشتری نماینده مردم شوشتر و گتوند در دوره‌‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و فرزند علامه شیخ محمدتقی شیخ شوشتری در شوشتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از مسجد ناصرالدین محل اقامه نماز این مرحوم به سمت مقبره علامه شیخ شوشتری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، پاپی‌زاده، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، علی‌عسکر ظاهری‌عبده‌وند، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا و جمعی از مسئولان محلی و استانی در آیین تشییع پیکر زنده یاد محمدعلی شیخ شوشتری نماینده مردم شوشتر و گتوند در دوره‌‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس حضور دارند.

همچنین جمع زیادی از علما، روحانیون، فرماندهان لشکری و کشوری و خانواده‌های معظم شهدا در تشییع پیکر زنده یاد محمدعلی شیخ شوشتری حضور دارند.

در حاشیه این برنامه حجت‌الاسلام سید محمد سادات‌ابراهیمی نماینده سابق مردم شوشتر و گتوند در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: زنده یاد محمدعلی شیخ شوشتری قبل از اینکه یک چهره سیاسی مطرح باشد به عنوان یک چهره علمی و یک اندیشمند فرهیخته معروف در سطح استان و کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه خاندان شیخ در طول تاریخ معاصر در سطح ملی و استانی اثرگذار بوده‌اند، افزود: این خاندان خاندانی ضد استبداد بودند که در زمان‌های مختلف با آن مبارزه کردند.

سادات‌ابراهیمی تصریح کرد: مرحوم آقای شیخ با اینکه در دانشگاه حضور داشتند ولی در ترویج مبانی شیعه نقش غیرقابل انکاری داشتند و مسائل علمی و فلسفی را ادامه داد.

محمدعلی شیخ شوشتری یکشنبه 23 مهرماه به دلیل بیماری و کهولت سن در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت. وی فرزند علامه شیخ شوشتری نماینده اسبق شوشتر در مجلس شورای اسلامی و استاد نمونه کشوری بود.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  •  40 سال چشم به راهی
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»