Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از شورای شهر لاهیجان، فرداد جنابی، رئیس شورای شهر لاهیجان در آئین معارفه شهردار جدید لاهیجان که دیروز در سالن اجتماعات دانشکده سما لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به مردم نجیب و فرهیخته لاهیجان را به ما ارزانی داشت و این توفیق را مرهون خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، آزادگان و جانبازان و ایثارگران می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر لاهیجان افزود: شوراهای اسلامی تجلی‌گاه بروز اراده امت در نهاد حکومت بوده و نهادی است که از همان نخستین روزهای انقلاب مورد توجه و تأکید بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی قرار گرفته و همواره بر تأسیس آن تأکید فرمودند.

وی گفت : در انتخابات 29 اردیبهشت امسال نیز مردم همیشه در صحنه در جای جای کشورمان در پاسخ به ندای رهبر فرزانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند و حماسه دیگری در تاریخ پر افتخار کشورمان رقم زدند.

رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: به استناد بند 1  تبصره 3  ماده 71  قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتخاب شهردار از مهمترین وظایف شوراهای شهر است که در همین راستا، اعضای شورای شهر دور پنجم تلاش کردند تا فردی بعنوان شهردار لاهیجان انتخاب شود که توانمند بوده و شایستگی  این مسئولیت خطیررا به همه لحاظ داشته باشد.

وی افزود: پس از برگزاری نشست های متعدد با کاندیدهای تصدی شهرداری ، اعضای شورای شهر در نهایت مهندس مسعود کاظمی را به عنوان شهردار لاهیجان انتخاب نمودند و این انتخاب با نگاه مثبت حوزه معاونت عمرانی استانداری گیلان، دفترامور شهری و استاندار معظم گیلان روبرو شد و صدور حکم شهردار لاهیجان در ظرف مدت پنج روز بیان کننده انتخاب صحیح شورای شهر لاهیجان است.

جنابی گفت: هیچ کس کامل نیست و ما خود را مبرا از اشتباه نمی‌دانیم و امیدواریم مسئولان، شهروندان عزیز، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و فعالان فضای مجازی همراه ما در شورای شهر باشند و ما را برای رسیدن به اهداف و برنامه های شهری یاری کنند.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات ارزشمند مهندس آگشته شهردار سابق لاهیجان، از تلاش های مهندس مرتضی پور سرپرست شهرداری که در طول تصدی سرپرستی شهرداری، روند رو به رشدی در همه زمینه ها به خصوص پرداخت حقوق معوقه پرسنل و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را داشته است، تشکر کرد.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند