Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:48:17 GMT

کاهش ارزش دلار در بازارها/افت شدید قیمت طلا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۷۲۹۳

کاهش ارزش دلار در بازارها/افت شدید قیمت طلا

اقتصاد > بازار مالی - امروز سکه تمام بهار آزادی مشابه روز گذشته با قیمت یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان در بازار به فروش رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار سکه در آخرین روز معاملات هفته با نوسانات اندکی رو به رو شد.

سکه امامی با افزایش هزار تومان نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نیم سکه و ربع سکه مشابه روز گذشته با قیمت های ۶۵۶ هزار تومان و ۳۷۵ هزار تومان به فروش رسیدند.

از سوی دیگر بازار ارز در روز پنج شنبه با روندی کاهشی رو به رو شد.

دلار آمریکا با کاهش ۱۰ تومان نسبت به روز گذشته به قیمت ۴ هزار و ۱۱ تومان رسید. 

یورو اروپا ۴ هزار و ۸۰۸ تومان، پوند انگلیس ۵ هزار و ۳۵۸ تومان و لیر ترکیه هزار و ۱۲۲ تومان است.

 بر اساس گزارش سی ان بی سی، بازار نفت در روز پنج شنبه با نوسانات اندکی رو به رو شد. به طوری که قیمت برنت خام با اندکی کاهش نسبت به معامله گذشته به قیمت ۵۸ دلار و ۱۰ سنت رسید. به همین ترتیب، نفت وست تگزاس اینترمدییت نیز با نوسانات اندکی به قیمت ۵۱ دلار و ۹۷ سنت رسید. 

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا که در ساعات آغاز مبادلات امروز به هزار و ۲۸۱  دلار رسیده بود، پس از آن با کاهش رو به رو شده و به هزار و ۲۷۷  دلار رسید. این پایین ترین قیمت جهانی طلا در یک هفته اخیر است.

از سوی دیگر در بازارهای جهانی، نیک کی ۲۲۵ ژاپن ۰.۳۷ درصد افزایش داشت اما از سوی دیگر کوسپی کره ۰.۳۹ درصد کاهش داشته است. شاخص دلار نیز با کاهش به ارزش ۹۳.۳۴۷ رسید.

 

39224

کلید واژه‌ها : بازار طلا و ارز - بازار جهانی طلا - دلار - سکه و طلا -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و در بخش حواله ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

* کاهش ۲۳ هزار تومانی قیمت طلا در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۹۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۶ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۶۰۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۳ صدم درصدی به نرخ ۲۳۳۸ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد