Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت-ایرنا-«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان به نمایندگی از اعضای پارلمان، از سخنان «مرزوق الغانم» رئیس مجلس کویت علیه نماینده رژیم صهیونیستی در نشست بین المجالس در روسیه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، الغانم روز چهارشنبه در خلال نشست بین المجالس رژیم صهیونیستی را «خطرناک ترین نوع تروریسم دولتی» خواند و خطاب به نماینده این رژیم گفت: ای اشغالگر و قاتل کودکان (فلسطینی) اگر ذره ای شرف در وجودت هست، همین الان سالن را ترک کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سخنان با تشویق حاضران در سالن رو به رو شد و پس از آن نیز حمایت های گسترده ای را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی و اسلامی به همراه داشت.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان روز پنجشنبه در ابتدای نشست پارلمان گفت: به نمایندگی از اعضای پارلمان لبنان از برادر مرزوق الغانم رئیس مجلس امت کویت که در نشست بین المجالس علیه تروریسم دولتی (رژیم صهیونیستی) سخن گفت بسیار تشکر می کنم.
موضع نبیه بری و پارلمان لبنان نخستین موضع گیری رسمی در جهان عرب در حمایت از سخنان الغانم بوده است.
یکصد و سی و هفتمین نشست بین المجالس با شرکت هیات های پارلمانی از 171 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در سن پترزبورگ روسیه برگزار شد.
خاورم**2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است