Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيش فروش ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ به تازگي آغاز شده. اين پوشيدني جديد اولين ساعت ساموسنگ خواهد بود که به سيستم عامل تايزن نسخه 3 مجهز مي شود. اين نسخه جديد يک قابليت جالب در خود خواهد داشت. کاربر مي تواند با چرخاندن حلقه حاشيه نمايشگر ابزارهاي هوشمند متنوعي را کنترل نمايد.ش
قابليت مذکور از طريق سرويس «Samsung Connect» فراهم مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرويس مذکور پلتفرم اختصاصي شرکت سامسونگ براي اتصال ابزارهاي هوشمند است که از طريق آن مي توان مديريت تمام ابزارها از جمله تلويزيون، يخچال، بلندگو، ترموستات، کليدهاي روشن و خاموش کردن چراغ ها، قفل درها و ساير ابزارها را به دست شما بسپارد.
البته لازم به ذکر است که اين قابليت در حال حاضر در دسترس نيست و قرار است طي آپديت بعدي در اختيار کاربران Gear Sport قرار بگيرد. خبر بد اين است که هنوز تاريخ مشخصي براي عرضه آپديت مذکور اعلام نشده است.
ساعت هوشمند جديد سامسونگ حدود 800 مگابايت رم و 4 گيگابايت حافظه داخلي خواهد داشت و باتري آن مي تواند تا 2 روز کاربر خود را همراهي کند. اين محصول از تاريخ 27 اکتبر (5 آبان) در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
لازم به ذکر است که بر اساس برخي شنيده ها ديگر ساعت هوشمند محبوب سامسونگ يعني Gear S3 نيز در آينده نزديک آپديت تايزن 3 را دريافت خواهد کرد. بدين سان انتظار مي رود که قابليت کنترل ابزارهاي هوشمند براي اين ساعت نيز در دسترس قرار بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد