Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:38:46 GMT

خبر امیررضا خادم از تصویب نظام جامع باشگاه داری

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۵۹۳۱

امیررضا خادم در نشست روسای فدراسیون های ورزشی گفت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه‌ داری است تا با ترغیب این بخش از ورزش حمایت بیشتری به عمل آید.

خبرگزاری ایسنا: معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه با تصویب نظام جامع باشگاه داری دولت باید اماکن خود را به بخش خصوصی واگذار کند گفت: در این قانون دولت دیگر حق باشگاه داری ندارد و در صورتی که اتحادیه باشگاه‌ها مجوز حضور به این تیم‌ها را دهند حق حضور در لیگ‌های حرفه‌ای را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وزارت ورزش، امیررضا خادم در نشست روسای فدراسیون های ورزشی گفت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه‌ داری است تا با ترغیب این بخش از ورزش حمایت بیشتری به عمل آید.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای فعالیت بخش خصوصی در ورزش بیان داشت: یکی از موضوعات در این حوزه این است که قانون نظام باشگاه داری در ورزش جاری و ساری شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید بخش خصوصی را طوری حمایت کنیم که در ورزش حرفه ای باشگاه‌هایی در سطح کشور داشته باشیم که از پایتخت و مراکز استان دور باشند.

خادم اظهار کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌های خصوصی است و در همین راستا به زودی اتحادیه باشگاه های ورزشی در سراسر کشور تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه با تصویب نظام جامع باشگاه داری دولت باید اماکن خود را به بخش خصوصی واگذار کند گفت: در این قانون دولت دیگر حق باشگاه داری ندارد و در صورتی که اتحادیه باشگاه ها مجوز حضور به این تیم ها را دهند حق حضور در لیگ های حرفه ای را دارند.

خادم با بیان اینکه ما در بخش ورزش میراث دار بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام هستیم، اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام در بخش های مختلف ترمز بسیار جدی برای توسعه کشور است اما دولت متعهد به تکمیل این طرح ها است.

وی عنوان کرد: حتی یک طرح جدید ملی توسط وزارت ورزش در دوره اخیر آغاز نشده، چون حدود سه هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم و حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح ها نیاز است و با اعتبارات امروز این وزارتخانه حدود ۱۶ سال برای تکمیل آنها زمان نیاز است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین از نقش دکتر حاجی بابایی در اختصاص ۲۷ صدم درصد از مالیات ارزش افزوده برای توسعه ورزش کشور تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف رحیمی افزود: تصویب فوق العاده خاص در واپسین لحظات جمع بندی جداول بودجه ۱۴۰۳ انجام گرفت. این اتفاق با همراهی نمایندگان مجلس دوازدهم با کادر درمان و همچنین در سایه هم افزایی سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت و همراهی تشکل‌های مختلف صنفی رقم خورد.

وی درباره تصویب بودجه فوق العاده خاص افزود: هر چند خواسته پرستاران تصویب این قانون با ضرایب بالاتر از ضریب فعلی می‌باشد اما سازمان نظام پرستاری این اقدام نمایندگان را قابل تقدیر می‌داند.

رحیمی ضمن تقدیر از دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های همراه در پیگیری و تصویب این قانون، تصریح کرد: این اتفاق در سایه هم افزایی سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت و همراهی تشکل‌های مختلف صنفی رقم خورد.

وی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت کاری و نوسانات اقتصادی، پرستاران به شدت تحت فشار بوده و متأسفانه هر روز اخبار نگران کننده‌ای از جای جای کشور به گوش می‌رسد. تصویب فوق‌العاده خاص اتفاقی مبارک اما ناکافی برای ایجاد انگیزه کادر درمان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری در ادامه گفت: انتظار ما همراهی دولت با خواسته‌های سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت در پیگیری و تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران است.

کد خبر 6095981 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند