Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس- نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری قطار شهری ملارد؛ شهریار و قدس تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد.

محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی قطار شهری، به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس اظهار داشت: بسیاری از شهرستان‌های کشور از جمله شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در این خصوص درخواست‌هایی به مجلس داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با تمام توان پیگیر طرح قطار شهری شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد هستیم و این پیگیری منجر نامه اخیر خطاب به محمد رضا انصاری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر درخواست تسریع در راه اندازی قطار شهری شهرستان های ملارد، شهریار و قدس شده است.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نامه با اشاره به گذشت بیش از ۳ ماه از پی نوشت معاون اول رییس جمهور، درخواست ارائه گزارش و نتیجه اقدامات شده است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که مطالعات کافی انجام شده، لازم است که مترو تهران به شهریار ، قدس، ملارد و پروژه مهر صفا دشت بپیوندد و من به عنوان نماینده مردم این سه شهرستان مهم و پر جمعیت و در راستای بهبود اوضاع حمل و نقل عمومی، پیگیر خواسته مردم عزیز هستم و تا حصول نتیجه نیز به پیگیری ها ادامه خواهم داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود