Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که قصد اشتراک‌گذاری عکسی دسته‌جمعی در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی داشته‌اید؛ اما به دلیل حضور افرادی در عکس که تمایلی به اشتراک‌گذاری عکس‌هایشان ندارند، از این امر منصرف شده‌اید یا نهایتا بخش مربوط به خود را Crop و بعد آن را منتشر کرده‌اید که مطمئنا در این حالت، زیبایی اولیه‌ی عکس از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل توسعه‌دهندگان سراغ اپلیکیشن‌هایی برای حل این مشکل رفتند و هرکدام به نحوی، سعی بر ارائه‌ی ابزاری برای پوشاندن بخش‌های ناخواسته داشتند که در این بین، اپلیکیشن Blur Image با روشی حرفه‌ای، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

این اپلیکیشن علاوه بر آنکه به شطرنجی یا رنگی کردن بخش‌های ناخواسته می‌پردازد، از ابزار Blur نیز استفاده خواهد کرد و بخش‌های انتخابی توسط شما را به شکل کاملا حرفه‌ای تار می‌کند؛ به‌طوری که ضمن حفظ کلیت عکس، مانع دیده شدن افراد یا بخش مورد نظر خواهد شد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کارکرد Blur Image کاملا تمیز و بی‌نقص انجام شده است و عکس‌های خصوصی را به شکلی آسان و البته سریع، قابل اشتراک‌گذاری خواهد کرد. برای دانلود برنامه اندروید Blur Image Background می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

امکان تار کردن بخش ناخواسته از عکس امکان Undo کردن برای اعمال هرچه دقیق‌تر فیلتر امکان کم یا زیاد کردن شدت فیلتر دانلود اپلیکیشن پلی‌استور اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه فایل APK برای شما ارسال شود.

true برچسب ها : Android App true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی روزمره، موضوع این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان