Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور پاکستان (کراچی) بر لزوم برندسازی کالاهای صادراتی و کوتاه شدن دست واسطه های بازار به منظور صادرات کالای با کیفیت به بازار پاکستان تاکید کرد.

'مراد نعمتی زرگران' روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، پاکستان را دروازه ورود ایران به دنیای شرق دانست و اظهارداشت: اکنون اهمیت توافق تجارت آزاد ایران با پاکستان حتی از روابط بانکی با این کشور بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش 35 درصدی حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته میلادی، تصریح کرد: افزایش ارزش مبادلات تجاری دو کشور به میزان 5 میلیارد دلار با گسترش تعامل بازرگانان دو کشور، کوتاه شدن دست واسطه ها از صادرات و صادرات کالای با کیفیت به پاکستان قابل تحقق است.
نعمتی زرگران از قیر و سرامیک و کاشی به عنوان دو کالای صادراتی ایران به پاکستان یاد کرد و گفت: تجارت جمهوری اسلامی با پاکستان در شرایط فعلی بیشتر به صورت غیر رسمی است که باید بازرگانان و فعالان تجاری دو کشور بیش از گذشته با توانمندی ها و ظرفیت های تجارت طرف مقابل آشنا شوند.
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور پاکستان (کراچی) همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تشریح اقدامات این رایزنی در راستای افزایش مبادلات تجاری ایران و پاکستان، گفت: اخیرا جمعی از اعضای اتحادیه کاشی و سرامیک جمهوری اسلامی ایران در سفر به کراچی پاکستان در خصوص رفع موانع غیرتعرفه ای تجارت دوجانبه در راستای رونق تبادلات اقتصادی دو کشور توافق کردند.
نعمتی زرگران با بیان دستاوردهای این سفر گفت:این هیات در مدت زمان حضور خود در کراچی با مسئولان فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان، جمعی از مسئولان گمرک در کراچی، اعضای انجمن واردکنندگان کاشی و سرامیک و همچنین انجمن آبادگران و سازندگان پاکستان به عنوان بزرگترین بخش دارای نیروی کار شاغل در پاکستان بعد از بخش کشاورزی، دیدار و نشست های مشترکی برگزار کرد.
وی اختصاص پاویون 150 متری در نمایشگاه Build Asia2017 که آذرماه سالجاری در شهر کراچی پاکستان برگزار می شود به شرکت های ایرانی، پیگیری رفع موانع غیر تعرفه ای از جمله قیمت پایه کاشی و سرامیک و برنامه ریزی سفر آتی هیات پاکستانی به کشورمان برای پیگیری تواف های انجام شده را از مهم ترین نتایج سفر هیات ایرانی به کراچی عنوان کرد.
آمار رسمی موجود درخصوص حجم صادارات و واردات میان ایران و پاکستان، حاکی است در سال 1394، کل مبادلات تجاری رسمی میان دو کشور تنها 861 میلیون دلار بوده است.
این رقم در سال 1395 سیر صعودی خود را آغاز کرد.
اعداد و ارقام مربوط به سال 1395 حاکی است حجم تجارت دوسویه بین ایران و پاکستان در این سال، به بیش از یک میلیارد و 150 میلیون دلار افزایش یافت. انتظار می رود در پایان سال جاری، تجارت میان دو کشور نسبت به سال گذشته نیز افزایش یابد.
ارزش اقلام صادراتی ایران به پاکستان در سال 1395 بیش از 795 میلیون دلار و واردات از این کشور همسایه حدود 365 میلیون دلار بود.
آساق**6125 **خبرنگار: سیدبهادر حسینی **انتشار: زهرا هژبری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA

بیست و چهارمین دوره عملی ساخت و مدیریت برند Brand MBA در آکادمی برند ایران آغاز شد.

 با شرکت در این دوره می‌توانید متناسب با کسب و کار خود، برندسازی را آموزش ببینید و خودتان برندتان را بسازید.

این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سرفصل های دوره

عناوین سرفصل های این دوره به این شرح است:

تکنیک های انتخاب نام و شعار برند

تکنیک های طراحی لوگو و هویت سازمانی برند

تکنیک های طراحی تجربه برند

تکنیک های برندسازی شخصی

تکنیک های برندسازی محصولات خدماتی

تکنیک های برندسازی محصولات لوکس

تکنیک های طراحی کمپین های تبلیغاتی برند

به همراه کارگاه های عملی و حضوری ساخت برند

 

زمان :  آغاز دوره از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت: ظرفیت پذیرش در این دوره محدود است.

تسهیلات: با شرکت در این دوره ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تنها با ۴٪ کارمزد، دریافت کنید.

تماس:جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 
02122277111
02122225139
09909081006

www.iranbrandacademy.com

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام پنجمین دوره Brand DBA در آکادمی برند ایران برندینگ چیست و چطور یک استودیو طراحی میتواند به موفقیت برند شما کمک کند؟ بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان