Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:19:32 GMT

جوان‌ترین میلیاردر‌های آمریکا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۲۰۹۴

جوان‌ترین میلیاردر‌های آمریکا + فیلم

پنج نفر از جوان‌ترین میلیاردرهای آمریکا را بشناسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از پنج جوان ثروتمند آمریکا سه نفر خود ساخته‌اند و دو نفر دیگر وارث هستند؛ اما همه آنها سه چیز مشترک دارند: آنها جوان هستند، آنها آمریکایی هستند و آنها میلیاردر هستند.

مجله آمریکایی Forbes در گزارش سالانه خود به 400 فرد ثروتمند در آمریکا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فوربس،متوسط ​​سن میلیاردرها در این فهرست 67 سال است و نکته قابل توجه در این بین جوان بودن اکثر آنها است.

در این بین افراد، دو نفر از آنها 20 ساله و 14 نفرشان زیر 40 سال سن دارند.

اما جوانترین ثروتمندان آمریکا طبق این گزارش، «اوان اسپیگل»، یکی از بنیانگذاران Snapchat، در 27 سالگی یکی از جوانترین میلیاردرهای این فهرست بود و شریک زندگی او، بابی مورفی، دومین جوان ثروتمند در سن 29 سالگی بود.

همچنین بخوانید:رونمایی از بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر جهان+عکس

به گفته Forbes، دو بنیانگذار اسنپ‌چت هر کدام سرمایه‌ای به ارزش 3.1 میلیارد دلار دارند و از سال 2014 جوانترین عضو این فهرست بوده‌اند.

1. ایوان اسپیگل(Evan Spiegel)، 27 ساله

2.ببی مورفی(Bobby Murphy)، 29 ساله

3. لوکاس والتون(Lukas Walton)، 31 ساله والتون نوه بنیانگذار Walmart سام والتون است و طبق گفته فوربس، ارزش خالص دارایی وی 13.2 میلیارد دلار است؛ والنتن ثروت خود را از پدرش جان والتون به ارث برده است. او پس از مرگ پدرش در 2005 وارث وی بوده است.

4.ریشی شاه(Rishi Shah)، 31 ساله طبق این مجله، شاه با ارزش خالص 3.6 میلیارد دلار صاحب یکی از شرکت های فن آوری مراقبت‌های بهداشتی است که صفحه نمایش‌ها و تبلت‌های لمسی دفاتر پزشکان را فراهم می کند.

5. جولیو ماریو سانتو دومینگو(Julio Mario Santo Domingo)،32 ساله دومینگو با 2.4 میلیارد دلار سرمایه وارث ثروت یک خانواده تولیدکننده آبجو است و ثروت او از پدربزرگش به پدر و در نهایت به او به ارث رسیده است.

انتهای پیام/

R1372/P34399/S2,18/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا کاهش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به ۲۳۰۹ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف ۲ درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم ۰.۲۳ پایین آمده و به ۱۰۵.۳۹ رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰.۴۷ درصد افزایش به ۲۶ دلار و ۹۶ سنت رسید. پلاتین هم با ۰.۴۰ درصد افزایش ۹۵۸ دلار و ۵۶ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد