Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روزنامه پاکستانی تودی مقاله ای با موضوع 'ایستادگی مردم ایران برابر فشارهای و تحریم های خارجی با وجود مشکلات اقتصادی' نوشت: سخنان ضد برجامی ترامپ باعث اتحاد بیشتر مردم ایران شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، در سرمقاله این روزنامه آمده است: سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هر چند نگرانی هایی را در جامعه ایرانی به وجود آورده است اما لحن این سخنان باعث شد تا مردم ایران علیه آن یکصدا متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ با اعلام سیاست جدید در قبال معاهده هسته ای ایران گفته است که ممکن است برای اعمال تحریمها علیه ایران از برجام خارج شود .

مینو خسروانی از بانوان 37 ساله خانه دار ایرانی که دو فرزند دارد و در شهر یزد زندگی می کند در واکنش به سخنان روز جمعه ترامپ می گوید : ترامپ کیست که بخواهد مردم ایران را تهدید کند ما هر چند ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم اما قرار نیست که هر چه که ترامپ بگوید عمل کنیم.

بلافاصله پس از اتمام سخنان ترامپ حسن روحانی رئیس جمهور ایران در تلویزیون ظاهر شد و احتمال هر نوع مذاکره دوباره درباره برجام را رد کرد و گفت اگر احساس کند که برجام منافع ما را تهدید می کند از آن خارج خواهد شد.
هر چند مردم ایران تجربه تلخ تحریم های اقتصادی را لمس کرده اند اما با این حال بیشتر آنها از موضع رئیس جمهور

ایران برای مقابله با زورگویی های آمریکا حمایت می کنند .
خانم زیبا قنبری 42 ساله و آرایشگر در پاسخ به سوال خبرنگار رویتر می گوید: شاید با دولت اختلاف نظرهایی داشته باشم اما سخنان ترامپ باعث شد تا از موضع دولت حمایت کنم .

این در حالی است که مردم ایران در شبکه های اجتماعی خشم و نفرت خود را از سخنان ترامپ اعلام می کنند.
امریکا ایران را به حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر متهم می کند اما جمهوری اسلامی ایران همه این ادعاها را رد می کند.

نگاهی به اقتصادی ایران در چند سال گذشته نشان می دهد که حسن روحانی توانسته است تورم را مهار کند و آمارهای موجود حکایت از آن دارد که گرانی به تک نرخی رسیده است اما دولت حسن روحانی باید برای اشتغال جوانان دست به اقدمات مهم و اساسی بزند .

اما به نظر می رسد که سخنان ترامپ هیچ تاثیری در جامعه ایران نداشته است.
بیشتر جوانان ایرانی از جمله ارژنگ بختیاری 19 ساله هیچ نگرانی نسبت به سخنان ترامپ ندارند آنها می گویند که این سخنان تاثیری در زندگی آنها نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بردسکن ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی از آن‌ها خواست به دور از هرگونه حب و بغض‌های سیاسی و منافع شخصی خود، خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنند و در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها اهتمام جدی داشته باشند.
وی ضمن اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند که می‌طلبد متولیان امر این قشر زحمتکش جامعه را مورد توجه قرار دهند چرا که ستون اصلی تولید در کشور کارگران هستند و کار در نظام اسلامی عبادت است.
امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: تولید زیربنای اقتصاد است و امروز موتور اقتصادی کشور دست کارگران است چرا که کارگران کشور تولید را به حرکت در می‌آورند و چرخ دنده‌های اصلی اقتصاد هستند.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران اشاره کرد و افزود: جوانان در تولید کارآفرینی کنند و شعار سال با مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام مصوری ازصاحبان سرمایه در شهرستان بردسکن خواست ثروت خود را در مسیر تولید و اشتغال زایی در منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا عمران و آبادانی و شکوفایی اقتصادی در منطقه ایجاد شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم است و مردم در همه عرصه‌ها نقش اول را دارند و این بیانگر این است که نظام متعلق به مردم است و مردم باید در حفظ و هراست از نظام‌ایستادگی کنند و به حول قوه الهی مردم‌ایستاده پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه موقت بردسکن به دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و افزود: شهید مطهری یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و خواص و نخبگان جبهه انقلاب باید این شهید را به عنوان یک الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی از معلمان خواست آثار شهید مطهری را به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی کنند چرا که نقش معلمان در مسیر علم و انسانیت همانند نقش انبیا است.
وی به رقابت بیش از ۱۳۵۰ نفر از داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان خانم و ۴۰ درصد آقا بودند که آزمون آن‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بردسکن برگزار شد.
خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم