Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:36:15 GMT

سخنان ترامپ سبب تقویت وحدت و همدلی ملت ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۵۶۵۹

سخنان ترامپ سبب تقویت وحدت و همدلی ملت ایران شد

ائمه جمعه شهرستان‌های آذربایجان شرقی تاکید کردند: رئیس‌جمهور آمریکا با سخنانش باعث تقویت وحدت و همدلی مثال‌زدنی آحاد ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام و سپاه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به سخنان سخیف و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: این تهدیدات هیچ گاه بر ملت بزرگ و آزاده ایران اثرگذار نیست و این تهدیدات وحدت و انسجام ملی در میان مردم ایران را تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز به برکت شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و در سایه خون پاک شهدا جمهوری اسلامی ایران بر روی زمین به قدرت بزرگی تبدیل شده که تمام قدرت‌های بزرگ دنیا در مقابل آن زانو می‌زنند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: کار به جایی رسیده که آمریکا با آن همه هیمنه توخالی خود اقرار می‌کند که ایران خطر بزرگی است؛ از این رو اگر دنباله‌رو اهل بیت و ائمه(ع) و مقام معظم رهبری باشیم هیچ قدرتی توان و جرأت جسارت کردن به ما را نخواهد داشت.

وی با اشاره به ایام دهه آخر ماه محرم و عرض تسلیت ایام شهادت امام زین العابدین(ع) به بیان گوشه‌ای سجایای اخلاقی آن حضرت پرداخت.

امام جمعه بناب در پایان با تأکید بر اینکه نباید رهبری نظام را در برابر مشکلات تنها گذاشت؛ گفت: امروز تبعیت و اطاعت محض از ولی و مقتدای نظام اسلامی مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه مردم و مسئولان است.

مردم و مسئولان در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمن لحظه‌ای غفلت نکنند

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: تهدیدها و تفکرات بیهوده و پوچ ترامپ و دولتمردان آمریکا درباره کشورمان، مسائلی جناحی نبوده و آحاد ملت نشان دادند که جوانان این مرز و بوم نیز همانند جوانان اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در برابر تهدیدها و هجمه‌های دشمنان و نظام سلطه خواهند ایستاد.

وی افزود: هرگونه اقدام دیوانه واری از سوی مقامات و رئیس جمهوری آمریکا ممکن بوده و آحاد مردم و مسئولان کشوری باید در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه مراغه به تهدید آمریکا علیه سپاه نیز اشاره کرد و گفت: تضعیف و تخریب چهره سپاه به عنوان نهادی مقدس که در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا و نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ایستاده، از اقدامات دولت آمریکا برای ضربه زدن به عناصر قدرت نظام اسلامی است.

پور محمدی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع نخبگان جوان کشورمان تصریح کرد: با وجود ابلهانه بودن سخنان و اقدامات رئیس جمهوری دیوانه آمریکا، مردم و مسئولان براساس رهنمودهای رهبری در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمن لحظه‌ای غفلت نکنند.

وی در پایان گفت: هجمه‌های آمریکا در جهت تضعیف و ضربه زدن به قدرت اقتصادی ایران اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت کشورمان، در سایه خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به سرانجام نخواهد رسید.

بازارچه‌های صادرات در نواحی مرزی از اهداف خود دور شده‌اند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های نمازجمعه سراب به شکست فتنه کردستان عراق اشاره کرد و گفت: این فتنه در نطفه خفه شد و بی‌خود نیست که ترامپ و یارانش اینگونه کینه سپاه را به دل گرفته‌اند.

وی از شنیده شدن صدای واحد در حمایت از سپاه در بین مسئولان به عنوان یک علامت خوب یاد کرد و افزود: همه درحمایت از سپاه یک دل و یک صدا هستیم.

امام جمعه سراب خاطرنشان کرد: در سفر اخیر وزیر صنعت به سراب و بازدید از محل احداث کارخانه تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب وی وعده داد که ظرف سه ماه با خبرهای خوشی از این طرح به سراب بازگردد که همه ما دعا می‌کنیم و امیدواریم این وعده محقق شود و به وعده‌های عمل نشده دیگر مسئولان این حوزه تبدیل نشود.

وی با انتقاد از سازمان استاندارد گفت: متاسفانه تولیدات کشور صادرات محور نبوده و با مارک غیراستاندارد بودن حتی صادرات کالاهای مختلف به خارج کشور بازگشت داده می‌شود که این موضوع به ضعیف عمل کردن سازمان استاندارد کشور باز می‌گردد.

اکرمی با اشاره به بازارچه‌های صادرات در نواحی مرزی ابراز داشت: این بازارچه‌ها از اهداف خود دور شده و اکنون به مراکز واردات تبدیل شده‌اند.

امام جمعه سراب سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت و صنعت به منطقه را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که نتیجه این سفرها ملموس باشد.

سخنان ترامپ سبب تقویت وحدت و همدلی ملت ایران شد

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عجب شیر با محکوم‌کردن سخنان ترامپ علیه ملت ایران، برجام و سپاه پاسداران اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با این سخنان سبب تقویت وحدت و همدلی مثال زدنی آحاد ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام و سپاه شد.

وی افزود: اگر اتحاد بین مردم ایران برقرار باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند بین آنها تفرقه ایجاد کند پس مردم باید در راه تقویت وحدت و اتحاد بکوشند.

امام جمعه عجب‌شیر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان به استمرار دشمنی آمریکا علیه ایران و وجود دسیسه‌های دیگر، بیان کرد: ترامپ تنها مجری توطئه‌هایی است که علیه ایران برنامه‌ ریزی شده است.

شربیانی بابیان اینکه کار سخیف آمریکایی‌ها در اعلام عدم پایبندی جمهوری اسلامی به برجام و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت غیور کشورمان را بیش از پیش یکدل و متحد ساخته است، گفت: این موضوع بار دیگر حقانیت سخنان گوهربار رهبری معظم انقلاب در نامطمئن بودن آمریکایی‌ها را نشان داد.

انتهای پیام/

R7887/P41362/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد