Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد احمدی روز جمعه در نشست با شورای اسلامی و شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه مدیریت شهری به تنهایی کافی نیست ،اظهار داشت: شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای برطرف کردن انها باید به طورجدی پیگیری شود.
وی بر رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف از سوی شورا و شهرداری تاکید کرد.
احمدی برنامه‌ محوری را در مدیریت شهری یک ضرورت دانست و گفت: با حرف زدن و برگزاری جلسه ، توسعه شهر یاسوج امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شهردار یاسوج با تعامل مسئولان استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌تواند اعتبارات خوبی برای توسعه شهر یاسوج جذب کند.
احمدی با اشاره به اینکه شهر یاسوج مرکز استان قابلیت خوبی برای توسعه گردشگری دارد، افزود: تدوین طرح جامع گردشگری این شهر باید به جد پیگیری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی ترافیک، دستفروشان، زیباسازی شهر، المان سازی، توسعه فضای سبز، توسعه فرهنگ شهرنشینی، اصلاح معابر عمومی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان را از اولویت کاری شورا و شهرداری دانست.
احمدی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری ریشه فرهنگی دارد که نیاز به برنامه ریزی و فرهنگ سازی دارد.
وی از شورای اسلامی و شهرداری یاسوج خواست روحیه نشاط و امید به مردم را با اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کارقرار دهند.
احمدی افزود: در حوزه اعتبارات ،شهرداری یاسوج به عنوان مرکز استان بصورت ویژه حمایت خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر یاسوج، اظهار کرد: بهره برداری از طرحهای پل سوم و پل چهارم بشار نیازمند همکاری شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: الحاق روستاهای حاشیه شهر یاسوج از سرابتاوه تا پلیس راه یاسوج، اصفهان به این شهر مهم‌ترین مطالبه عمومی مردم این مناطق است.
غلام‌محمد زارعی افزود: تدوین نقشه راه توسعه و پیشرفت شهر یاسوج باید در اولویت مدیریت شهری نیز قرار گیرد.
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بیش از 1130 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده:مسعود علیزاده
7531/1662

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان