Web Analytics Made Easy - Statcounter


ایستادن تیم پارس جنوبی در صدر جدول رده‌بندی و ثبت ششمین برد متوالی پیکان؛ مهم‌ترین اتفاقات هفته دهم لیگ برتر بود.
در ادامه دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر دیروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم جوان پارس جنوبی موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر میزبان خود به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های پارس جنوبی را در این دیدار مهدی زبیدی در دقیقه ۴۰، امید سینگ در دقیقه ۸۳ و فرشاد سالاروند در دقیقه ۹۱ وارد دروازه رشید مظاهری کردند. پارس جنوبی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس ۱۷ امتیازی در صدر جدول قرار گرفت. شاگردان قلعه‌نویی نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم باقی ماندند.
پیکان به ششمین برد متوالی رسید
اما در چارچوب همین مسابقات عصر روز پنجشنبه نیز 5 بازی برگزار شد که در مهم‌ترین آنها پیکان موفق شد ششمین برد متوالی خود در لیگ برتر را برابر تراکتورسازی جشن بگیرد و با نتیجه دو بریک حریف خود را شکست دهد. در این بازی فرزین گروسیان دروازه بان تراکتورسازی روی یک‌اشتباه عجیب و گل به خودی در دقیقه ۱۵، پیکان را پیش انداخت. امیر نصر آزادانی در دقیقه ۶۴ کار را به تساوی کشاند.اما این پایان کار نبود و امیر روستایی در دقیقه ۹۰ گل دوم پیکان را به ثمر رساند تا تیم مجید جلالی برنده این بازی باشد. در پایان این بازی سرمربی پیکان اظهار داشت: درست است گل اول ما تقریبا بادآورده بود ولی موقعیتهای بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم گل کنیم. بازی در نیمه دوم به مراتب سخت‌تر شد و 15 دقیقه آخر بازی حالت ناپایدار داشت. خوشحالم بازیکنان این روحیه خوب را دارند؛ هرچند امروز خیلی خوب نبودند ولی با قدرت اراده پیروز شدند. جلالی درباره اینکه این برد ششمین پیروزی متوالی پیکان در لیگ بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم که ظرفیتش را داشته باشیم و بتوانیم به این روند ادامه بدهیم و بتوانیم از وقفه‌های لیگ به سلامت عبور کنیم.
در تبریز جدال تیمهای گسترش فولاد و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی کیفیت زیادی نداشت و دو تیم نتوانستند موقعیت زیادی روی دروازه همدیگر خلق کنند.
در رشت سپیدرود نتیجه خوبی کسب کرد و موفق شد پدیده مشهد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. محمد قاضی (۹) برای پدیده گلزنی کرد و گل‌های سپیدرود را هم هادی موسوی (۳۲) و محمد نزهتی (۵۷) به ثمر رساندند. سپیدرود با این برد ۱۲ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. پدیده هم با قبول دومین شکست این فصل خود، با ۱۶ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.
در مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) تیم سیاه جامگان میزبان صنعت نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مهمان به پایان رسید. لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی برای نفت آبادان گلزنی کرد.این اولین بازی لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا بود که با شکست نماینده مشهد همراه بود.سیاه جامگان در دقیقه ۱+۴۵ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین بادامکی این پنالتی را به اوت زد. تیم صنعت نفت با این برد ۱۳ امتیازی شد و سیاه جامگان هم با ۷ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.
و بالاخره در اهواز جدال تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا با تساوی یک – یک به پایان رسید. در حالی که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود در دقیقه ۶۰ فرشاد جانفزا موفق شد دروازه تیم سایپا را باز کند. البته در نیمه اول داور در تصمیمی که مورد اعتراض علی دایی قرار گرفت ابتدا به سود سایپا اعلام ضربه پنالتی کرد اما نظرش را تغییر داد.
در دقیقه ۶۸ این دیدار توپ درون محوطه جریمه فولاد به دست عبدالله زاده برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. در این صحنه پیمان شیرزادی بازیکن فولاد به تصمیم داور اعتراض کرد و تداوم این اعتراض منجر به دریافت کارت قرمز به سوی این بازیکن شد. ضربه پنالتی را محمد عباس زاده به گل تبدیل کرد تا کار فولاد با یک بازیکن کمتر در ۲۰ دقیقه پایانی سخت‌تر شود.
در دقیقه ۹۴ این دیدار در حالی که دو تیم با تساوی به کار خود ادامه می‌دادند مدافع سایپا توپ را درون محوطه جریمه با پا به دروازه بان پاس داد و اخباری هم این توپ را با دست مهار کرد که داور اعلام خطا کرد.
بازیکنان فولاد که می‌توانستند از این فرصت برای رسیدن به سه امتیاز استفاده کنند در اقدامی عجیب برای زدن ضربه تعلل کردند و در حالی که توپ از جایش تکان نخورده بود بازیکنان سایپا رسیدند و توپ را دور کردند. با این تساوی هر دو تیم سایپا و فولاد ۱۶ امتیازی شدند.
در تنها دیدار باقیمانده هفته دهم لیگ برتر، روز پنجشنبه چهارم آبان ماه از ساعت 16:40 تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی